افزایش ۵ درصدی تولید گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش سردبیر پرس بهه نقل از وزارت نفت، احمد باهوش در این باره گفت: همزمان با ورود جبهه هوای سرد به کشور و افزایش مصرف گاز خانگی، متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در همه واحدهای پالایشگاهی به‌صورت ۲۴ ساعته برای تأمین گاز مورد نیاز مردم سراسر کشور فعال هستند. وی بیان […]

به گزارش سردبیر پرس بهه نقل از وزارت نفت، احمد باهوش در این باره گفت: همزمان با ورود جبهه هوای سرد به کشور و افزایش مصرف گاز خانگی، متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی در همه واحدهای پالایشگاهی به‌صورت ۲۴ ساعته برای تأمین گاز مورد نیاز مردم سراسر کشور فعال هستند.
وی بیان کرد: از ابتدای فصل زمستان امسال (یکم دی‌ماه) تا پایان روز بیست و سوم دی‌ماه، بیش از ۱۵ میلیارد متر مکعب گاز به خط لوله سراسری تزریق شده که این حجم تولید و تزریق گاز به خط سراسری نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از پنج درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: این حجم تولید و تزریق به خط سراسری نشان از عزم راسخ و بسیار محکم متخصصان و کارکنان مجتمع به‌منظور رفاه آرامش و آسایش دارد.
باهوش با بیان اینکه کارکنان پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی همه توان خود را برای انتقال پایدار گاز به خط سراسری کشور به‌کار بسته‌اند، تأکید کرد: با توجه به افزایش مقدار مصرف گاز در این روزها، همه واحدها با حداکثر آمادگی و استفاده ۱۰۰ درصدی از قطعات و تجهیزات باکیفیت ایرانی، با پایداری در تأمین گاز در تلاشند تا هیچ خللی در تأمین و تزریق گاز مورد نیاز مردم نداشته باشیم.
وی در پایان اظهار کرد: انتظار می‌رود هموطنان در استفاده از این انرژی خدادادی صرفه‌جویی و مصرف را مدیریت کنند تا ماه‌های سرد امسال را نیز با سربلندی سپری شوند.
منبع : مهر نیوز