اقامت مسافران نوروزی در مدارس استان سمنان به ۴۰ هزار نفر رسید

عادل خالقی ثمین در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، ضمن بیان اینکه از ابتدای شروع طرح نوروزی تا ظهر یکشنبه ششم فروردین ماه ۴۰ هزار و ۷۸۸ مسافر در مدارس استان سمنان اسکان یافتند، ابراز داشت: این تعداد شامل ۹ هزار و ۸۳۵ خانوار می‌شود. وی ضمن بیان اینکه ۱۵۹ مدرسه در قالب یک هزار […]

عادل خالقی ثمین در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، ضمن بیان اینکه از ابتدای شروع طرح نوروزی تا ظهر یکشنبه ششم فروردین ماه ۴۰ هزار و ۷۸۸ مسافر در مدارس استان سمنان اسکان یافتند، ابراز داشت: این تعداد شامل ۹ هزار و ۸۳۵ خانوار می‌شود.
وی ضمن بیان اینکه ۱۵۹ مدرسه در قالب یک هزار و ۴۲۱ کلاس درس برای اسکان مسافران تجهیز شدند، افزود: این تعداد کلاس درس ظرفیت پذیرش هفت هزار و ۲۴۰ مسافر را طی ایام نوروز سال جاری خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه بیشترین آمار اقامت ثبت شده در مدارس با ۱۱ هزار و ۲۳۸ نفر به شهرستان شاهرود مربوط می‌شود، ابراز داشت: سمنان با هفت هزار و ۶۴۴ نفر و دامغان با هفت هزار و ۲۴۴ نفر در رتبه‌های بعدی این آمار قرار دارند.
خالقی ثمین ضمن بیان اینکه مسائل بهداشتی و نظافتی برای مدارس مورد نظر اسکان کاملاً رعایت شده است، تصریح کرد: هدف از این اقدام ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی و افزایش اقامت و در نهایت رشد گردشگری در استان سمنان است.
وی ضمن بیان اینکه جلب رضایت مسافران فرهنگی در اولویت قرار دارد، افزود: تلاش شد تا خدمات ارائه شده در راستای تکریم جایگاه فرهنگیان باشد و منزلت مسافران فرهنگی کاملاً حفظ شود.