اقامت ۵۲ هزار نفر در استان ایلام ثبت شد

عبدالمالک شنبه زاده در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: با توجه به اینکه در دو سال گذشته بحث ویروس کرونا را داشتیم، خوشبختانه با فروکش کردن این بیماری امسال شاهد رونق بسیار خوبی در حوزه گردشگری و سفرها در استان هستیم. وی تصریح کرد: بر اساس پیش بینی‌ها در استان ایلام نسبت به […]

عبدالمالک شنبه زاده در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: با توجه به اینکه در دو سال گذشته بحث ویروس کرونا را داشتیم، خوشبختانه با فروکش کردن این بیماری امسال شاهد رونق بسیار خوبی در حوزه گردشگری و سفرها در استان هستیم.
وی تصریح کرد: بر اساس پیش بینی‌ها در استان ایلام نسبت به دو سال گذشته حدوداً ۳۰ درصد افزایش اقامت گردشگری در استان را خواهیم داشت.
وی افزود: تا به این لحظه بیش از ۵۲ هزار نفر اقامت در مراکز ما به ثبت رسیده است هر چند آمار گردشگران استان بیشتر از این است به دلیل اینکه بسیاری از مهمانان که استان ایلام را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند، در منازل اقوام و آشنایان اقامت دارند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام عنوان کرد: به همین دلیل آمار گردشگران استان بیشتر از این است.
وی ادامه داد: استان ایلام با توجه به شرایط آب و هوایی و مناظر بکر و طبیعت زیبای آن و نیز موقعیت قرارگیری آن در سفرها معمولاً همیشه نیمه دوم تعطیلات نوروز تا حدودی نسبت به نیمه اول شلوغ تر و حجم سفرها در نیمه دوم بیشتر از نیمه اول است.

منبع : مهر