اقتدارآفرینی و استکبارستیزی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، به تبیین مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: مبارزه با استکبار، از بین رفتن وابستگی، کسب عزت و اقتدار ملی و تبدیل شدن ملت ایران به ملتی تأثیرگذار در معادلات بین المللی از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است. وی گفت: […]

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس، به تبیین مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: مبارزه با استکبار، از بین رفتن وابستگی، کسب عزت و اقتدار ملی و تبدیل شدن ملت ایران به ملتی تأثیرگذار در معادلات بین المللی از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
وی گفت: بیش از چهل دهه دشمن از هیچ کوششی برای ضربه زدن به انقلاب دست نکشیده و بعد از شکست در تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی را در پیش کشیده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اذعان به اینکه هدف دشمن در این شرایط ضربه به جوانان است، اضافه کرد: همچنان که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری دینی عامل وحدت و پیروزی بود، امروز نیز مردم با تبعیت از ولی‌فقیه از تهدیدها مصون هستند.
ضرورت دقت در نیاز نسل سوم انقلاب در فعالیت‌های فرهنگی، علمی و اقتصادی
حجت‌الاسلام جعفرزاده با تاکید بر اهمیت نقش جوانان در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور گفت: با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی بازار مکاره تهاجم فرهنگی همچنان داغ است که در صدد دور ساختن نسل جوان از آرمان‌های انقلاب است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تأکید کرد: زمانی رشادت‌های جوانان انقلابی خود موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز نیز باید به ظرفیت و توانمندی جوانان توجه ویژه داشت.
وی به نقش جوانان نسل سوم انقلاب در دفاع از آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ضروری است به تفاوت نیازها و دیدگاه‌های نسل‌های انقلاب توجه داشت و با هر نسلی متناسب با نیاز خود مواجه شد.
حجت‌الاسلام جعفرزاده مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی را پیروی از حرکت انبیا الهی عنوان کرد و گفت: ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی که آن را از سایر انقلاب‌ها ممتاز می‌سازد، همانا پیروی از حرکت انبیای الهی است که به رهبریت امام راحل یکی از پرثمرترین انقلاب‌ها ثبت شد و اکنون به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با پشتیبانی ملت غیور ایران همواره با اقتدار پا برجا است تا پرچم این انقلاب به دستان مبارک صاحب ولایت و حکومت امام مهدی (عج) سپرده شود.