اقناع سازی نسل جوان اولویت اصلی خانواده ها باشد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر روز یکشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه شهرستان ایلام، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دارای ویژگی‌های خاص و متفاوتی است و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون منشا خدمات زیادی در عرصه‌های مختلف در کشور بوده است. وی با تاکید بر […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر روز یکشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه شهرستان ایلام، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دارای ویژگی‌های خاص و متفاوتی است و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون منشا خدمات زیادی در عرصه‌های مختلف در کشور بوده است.
وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات سپاه در حوزه‌های مختلف در سطح جامعه به ویژه برای نسل جوان، افزود: همه باید برای حفظ و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران پای کار باشیم و تا توان داریم باید در راستای تحقق جهاد تبیین پیشگام باشیم.
امام جمعه ایلام تصریح کرد: برای خنثی کردن تبلیغات مسموم و سوء دشمنان نظام و انقلاب اسلامی علیه ارزش‌ها و دستاوردهای ملت ایران، باید بیشتر کار کنیم، چراکه این توان و ظرفیت در کشور وجود دارد که تاثیر گذار باشیم همانگونه که تا کنون تاثر انقلاب اسلامی را در نقاط مختلف جهان می‌بینیم.
حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر نشان داد باید برای تحقق فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین بیشتر پای کار بود، افزود: باید دستاوردهای نظام برای نسل جوان و نوجوان بازگو و تبیین شود.
وی گفت: باید تلاش کرد که جوانان و نوجوانان کشور، از دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه شوند، باید نگاه‌ها را عوض کرد چراکه دشمن در حال فضاسازی و آلوده کردن افکار جامعه است.
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی هر روز در حال رشد و شکوفایی است، ابراز کرد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی، در بخش پزشکی، پزشکان ما به کشورهای مختلف اعزام می‌شوند و همچنین بیماران بسیاری از کشورها برای دریافت خدمات پزشکی به کشورمان سفر می‌کنند.
حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه در کشورمان امروز‏ ۳ دهک پایین جامعه به طور رایگان بیمه هستند، باید این دستاوردهای انقلاب و نظام گفته شود، تصریح کرد: در همین کشورهای اروپایی امروز برای سوخت زمستان با مشکل مواجه هستند و مردم این کشورها برای گرم کردن خانه‌ها خود از هیزم استفاده می‌کنند و در کشور انگلیس ۱۰۰ هزار کارتن خواب وجود دارد.
وی با بیان اینکه باید ‏اقناع سازی جوانان و نوجوانان جزو اولویت‌های خانواده‌ها باشد، گفت: امروز ‏دشمن به دنبال سیاه نمایی و فضاسازی در جامعه به خصوص مهندسی افکار جوانان و نوجوانان است که نیاز به مراقبت بیشتر خانواده‌ها برای مقابله با این هجمه‌های تبلیغاتی است.
حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: با وجود اینکه از اول انقلاب تاکنون تحریم بوده‌ایم و دشمن از هر بهانه برای مختل کردن اقتصاد کشور استفاده کرده است ولی کارهای بسیار بزرگی در کشور انجام شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر ارتباط و پیوند جوانان با معارف الهی، خاطرنشان کرد: نیاز است در سطح جامعه ارتباط با خدا از طریق فرهنگ سازی برای شرکت در نماز جمعه، نماز جماعات و مسجد افزایش یابد.

منبع : مهر