اقناع عمومی برای رفع شائبه احراز صلاحیت داوطلبان شوراها انجام شود

به گزارش سردبیر پرس به‌نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر، اظهار داشت: برگزاری انتخابات، حضور پرشور مردم و تحفظ بر سلامت انتخابات از جمله موارد مهم و قابل توجه است. […]

به گزارش سردبیر پرس به‌نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر، اظهار داشت: برگزاری انتخابات، حضور پرشور مردم و تحفظ بر سلامت انتخابات از جمله موارد مهم و قابل توجه است.
امام جمعه زاهدان افزود: باید توجه داشت که حضور افراد معتمد، تأثیرگذار و شناخته شده در هیأت‌های اجرایی انتخابات برای جلوگیری از ایجاد شائبه مؤثر خواهد بود.
آیت‌الله محامی بیان کرد: ایفای نقش پدری و بی‌طرفی نظام برای همه اقشار و طیف‌های جامعه و لزوم دقت نظر در تأیید صلاحیت کاندیداهای دیگر از موارد مهم است و باید به نحوی اقناع عمومی صورت گیرد که مردم احساس نکنند رد صلاحیت‌ها سلیقه‌ای بوده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: ممکن است در مواردی کاندیداهای رد صلاحیت شده اعتراضاتی داشته باشند که می‌توان تاحدودی برای آنها دلایل رد صلاحیت را ارائه کرد.
آیت‌الله محامی در پایان خواستار جلوگیری از ایجاد خلاء در رسیدگی به مشکلات مردم در دوران انتخابات و جابه‌جایی دولت شد.
همچین ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان هم گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر برای عنوان نامزد شورای اسلامی شهرستان زاهدان ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد صلاحیت ۲۷۴ نفر تأیید شده است.