البرز آخر هفته بارانی می‌شود

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است. گفتنی است روند افزایش دما و افزایش آلاینده‌ها تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت. وی ادامه داد: پس از آن در انتهای هفته با […]

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است. گفتنی است روند افزایش دما و افزایش آلاینده‌ها تا سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: پس از آن در انتهای هفته با ورود سامانه ناپایدار ضمن کاهش محسوس دما بارش‌های رگباری به همراه رعد و برق را در نقاط مختلف استان به ویژه در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی خواهیم داشت.
مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف همراه با غبار محلی بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۴۱ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۲۲ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۶ متر بر ثانیه است.
وی تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف همراه با غبار محلی است و هوا نیز در بعضی ساعات ناسالم خواهد بود.
بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲۳ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است.

منبع : خبرگزاری مهر