الزام حضور دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی به صورت حضوری در گیلان

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد فائزی شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به پیشتازی گیلان در امر واکسیناسیون کرونا، اظهار کرد: همه مدارسی که تحت پوشش آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند ملزم به اجرای طرح حضوری شدن هستند و این طرح برای تمام مقاطع تحصیلی اجرا می‌شود. سرپرست آموزش […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد فائزی شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به پیشتازی گیلان در امر واکسیناسیون کرونا، اظهار کرد: همه مدارسی که تحت پوشش آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند ملزم به اجرای طرح حضوری شدن هستند و این طرح برای تمام مقاطع تحصیلی اجرا می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش گیلان با اشاره به درصد بالای واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان، بیان کرد: مدیران مدارس در خصوص تشویق دانش آموزان و معلمانی که واکسن نزده‌اند، توجیه هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد دانش آموزان مقطع سنی ۹ تا ۱۸ سال واکسن کرونا دریافت کردند افزود: طبق آمارها، ۱۰۶ درصد دانش آموزان دوز اول و ۹۳ درصد آنها نیز دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

فائزی با بیان اینکه ۹۶ درصد همکاران آموزش و پرورشی دوز اول و ۸۵ درصد آنها دوز دوم را دریافت کردند گفت: هیچ چیزی وجه المصالحه حساسیت نسبت به واکسیناسیون کرونا نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم بازرسان آموزش و پرورش در مدارس گیلان فعال هستند، عنوان کرد: مدیران از نهایت فضای فیزیکی مدارس برای برگزاری کلاس‌ها استفاده می‌کنند و تهویه مناسب در کلاس‌ها وجود دارد و حضور صد درصدی دانش آموزان را در کلاس‌ها خواهیم داشت.

سرپرست آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه غیبت دانش آموزان توسط مدارس پیگیری شده و نگرانی‌های والدین را رفع می‌کنیم، تصریح کرد: فصل مشترک ما با اولیا، دانش آموزان هستند و تمامی پروتکل‌ها برای حفظ سلامتی آنها اتخاذ می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر