امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ادامه دارد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، منصور بیجار در بازدید از مناطق سیل‌زده زرآباد، دهستان اسماعیل چات و بخش کاروان روستای شهردر، نوار ساحلی بخش مرکزی و پل راپچ اظهار داشت: موج بارشی جدید از امروز به منطقه وارد خواهد شد. وی تاکید کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، منصور بیجار در بازدید از مناطق سیل‌زده زرآباد، دهستان اسماعیل چات و بخش کاروان روستای شهردر، نوار ساحلی بخش مرکزی و پل راپچ اظهار داشت: موج بارشی جدید از امروز به منطقه وارد خواهد شد.
وی تاکید کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان و کشاورزان، چالش‌های پیش روی جامعه یاد شده توسط متولیان حوزه کشاورزی سیستان و بلوچستان شناسایی شده و اقدامات به قید فوریت در حال انجام است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه تمهیدات ویژه متناسب با رسالت قوه مقننه تدوین کند.
نایب رئیس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی نیز به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان از مناطق سیلزده زرآباد بازدید و از نزدیک مسائل این منطقه را بررسی کرد.