امروز باید از فرصت انتخابات به خوبی استفاده کرد

به گزارش سردبیر پرس، محسن کریمی ظهر پنجشنبه در نشست با جمعی از پیشکسوتان، رزمندگان دفاع مقدس و فعالان عرصه فرهنگ جهاد و شهادت در شهرستان تفرش اظهار کرد: حضور در انتخابات و دعوت دیگران به انتخابات علاوه بر اینکه یک جهاد فی سبیل الله است مصداق بارز تواصی به حق است چرا که شرکت […]

به گزارش سردبیر پرس، محسن کریمی ظهر پنجشنبه در نشست با جمعی از پیشکسوتان، رزمندگان دفاع مقدس و فعالان عرصه فرهنگ جهاد و شهادت در شهرستان تفرش اظهار کرد: حضور در انتخابات و دعوت دیگران به انتخابات علاوه بر اینکه یک جهاد فی سبیل الله است مصداق بارز تواصی به حق است چرا که شرکت کنندگان و دعوت کنندگان به انتخابات در یک اقدام خیر گام بر می‌دارند که سال‌ها نتیجه آن اقدام ماندگار است.
وی ادامه داد: شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک وظیفه مهم اجتماعی و ملی است بلکه یک تکلیف و وظیفه شرعی محسوب می‌شود چرا که مردم حق دارند در تعیین سرنوشت خود تصمیم گیری کنند.
فرمانده سپاه روح الله در استان مرکزی تصریح کرد: لازم است همه علاقمندان به پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند و همه ظرفیت‌های موجود را پای کار بیاورند.
کریمی گفت: امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی برای محکم کردن قلوب ملت نسبت به آینده درخشان ایران اسلامی مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است و لذا همه باید با گفتار و عملکرد قابل قبول خود در این میدان مجاهدت و نقش آفرینی کنیم.
وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب خنثی سازی توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان برای آینده نظام اسلامی خواهد شد و امنیت ملی کشور را تضمین می‌کند.
فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی هر کجا مردم حضور و مشارکت داشتند از بحران‌ها و شرایط سخت عبور کردیم که نمونه آن دفاع مقدس بود که مردم برای دفاع همه جانبه به میدان آمدند و لذا لازمه عبور از این مقطع حساس مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.
وی مطرح کرد: انتخاب یک رئیس جمهور اصلح که بتواند حرکت کشور در گام دوم انقلاب را به طور جهشی پیش ببرد نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و همه باید به شاخصه‌های یک رئیس جمهور کارآمد و انقلابی توجه داشته باشند.
فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: ولایتمداری، ایمان و مدیریتی قوی، عدالتخواه و فساد ستیز، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور و بهره گیری از ظرفیت‌های جوانان مهمترین شاخصه‌های رئیس جمهور کارآمد و اصلح است که مردم باید در انتخابات مد نظر داشته باشند.
کریمی گفت: خداباوری، ولایت پذیری و مردم باوری سه شاخصه مهم یک رئیس جمهور کارآمد است و رئیس جمهوری اصلح و کارآمد است که گفتمان و عملکردش در امتداد با گفتمان ولایت فقیه باشد.
وی ادامه داد: استان مرکزی در طول این سال‌ها همواره در صحنه‌ها و میدان‌های مختلف پیشتاز بوده و رتبه قابل قبولی کسب کرده و امروز که در آستانه حماسه ۲۸ خرداد هستیم همه باید خود را برای نقش آفرینی آماده کنیم.
فرمانده سپاه روح الله در استان مرکزی عنوان کرد: نقش آفرینی و موفقیت در جبهه‌های اقتصادی و فرهنگی لازمه آن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و لذا همه ظرفیت‌ها و توانایی‌ها در این راستا باید پای کار بیاید تا برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار مردم افزوده شود.
وی ادامه داد: شهرستان تفرش با مردمی انقلابی و ولایتمدار همواره در طول تاریخ منشأ خدمات مؤثر به انقلاب و به نوعی تاریخ ساز بوده و مردم متدین و انقلابی این شهرستان در این انتخابات با دعوت عمومی همه اقشار جامعه افتخاری دیگر برای این شهر تاریخی می‌آفرینند.
فرمانده سپاه روح الله در پایان بیان کرد: امروز باید از فرصت انتخابات به خوبی استفاده کرد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را زمینه‌ای مهم برای حرکت کشور به سمت پیشرفت‌های بزرگ و ساخت تمدن اسلامی بدانیم و لذا باید از آن به خوبی استفاده کرد.