امکانات شهرستان ساوه متناسب با جمعیت این شهرستان نیست

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از خیرین حوزه سلامت و افتتاح مرکز جامع سلامت و فوریت‌های پزشکی شهرک فجر ساوه با اشاره بر ضرورت تقویت زیر ساخت‌های درمانی و آموزشی شهرستان ساوه اظهار کرد: باید به تناسب جمعیت شهرستان ساوه امکانات درمانی و آموزشی و سایر […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از خیرین حوزه سلامت و افتتاح مرکز جامع سلامت و فوریت‌های پزشکی شهرک فجر ساوه با اشاره بر ضرورت تقویت زیر ساخت‌های درمانی و آموزشی شهرستان ساوه اظهار کرد: باید به تناسب جمعیت شهرستان ساوه امکانات درمانی و آموزشی و سایر زیر ساخت‌ها در این شهرستان فراهم شود.
وی افزود: ۱۰ هزار دانش آموز در چند سال اخیر به تعداد دانش آموزان این شهرستان اضافه شده که باید به همان میزان زیرساخت‌ها نیز فراهم شود.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: حدود ۴۰ درصد از صنایع استان در ساوه مستقر است و انتظار می‌رود با توجه به شرایط مالی دولت در راستای رفع محرومیت‌های شهرستان تلاش کنند.
سبزی ادامه داد: بسیاری از خیرین با وجود اینکه خارج از کشور هستند و ساکن این شهر نیستند اما در جهت تأمین زیر ساخت‌های آموزشی و درمانی مشارکت بی نظیری دارند.
وی با اشاره بر ضرورت تسهیل امور برای جذب خیرین گفت: باید موانع از مسیر خیرین که دارایی خود را صرف آبادانی کشور می‌کنند برداشته شود.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس افزود: در بحث کرونا جز محدود کشورهایی بودیم که موفق به مدیریت این ویروس منحوس شدیم که در این عرصه نیز شاهد حضور خیرین بودیم.
سبزی تصریح کرد: برای تکمیل و احداث بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی ساوه مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از سوی مجلس و دولت پیش بینی شده اگر چه جوابگو تکمیل آن نیست اما امیدواریم با سفر رئیس جمهور و مشارکت خیرین در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری برسد.