امیدآفرینی نقطه مقابل سیاه‌نمایی رسانه دشمن است

مهدی پارسا در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به اینکه رسانه‌های دشمن انتقادات سازنده رسانه‌های نظام را با ترفندهای رسانه‌ای به اشکال مختلف تغییر می‌دهند، اظهار کرد: آنها اخبار و وضعیت ایران را با یک روایت رسانه‌ای جعلی به سیاه‌نمایی تبدیل می‌کنند. وی در ادامه به رویداد مهم سیاسی انتخابات شورا و ریاست […]

مهدی پارسا در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به اینکه رسانه‌های دشمن انتقادات سازنده رسانه‌های نظام را با ترفندهای رسانه‌ای به اشکال مختلف تغییر می‌دهند، اظهار کرد: آنها اخبار و وضعیت ایران را با یک روایت رسانه‌ای جعلی به سیاه‌نمایی تبدیل می‌کنند.
وی در ادامه به رویداد مهم سیاسی انتخابات شورا و ریاست جمهوری در خرداد ماه اشاره و اضافه کرد: هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم تلاش رسانه‌های مخالف و معاند نظام بیشتر می‌شود زیرا نمی‌خواهند موفقیت ملت ایران را ببینند.
رئیس بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه امیدآفرینی نقطه مقابل سیاه‌نمایی رسانه دشمن است، تصریح کرد: رسانه‌های متعهد و وفادار به نظام و همه رسانه‌های فعال در دایره نظام با تمام قوای رسانه‌ای خود باید به میدان آمده و در جنگ رسانه دشمن منفعل عمل نکنند.
پارسا با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در امیدآفرینی، بیان کرد: رسانه‌ها باید با امید آفرینی و تولید تهیه انعکاس و انتشار اخبار امیدآفرین نقشه رسانه‌ای دشمن را در معکوس کردن و نا امیدسازی مردم خنثی کنند.
وی تاکید کرد: رسانه‌ها واقعیات نظام را به مردم بگویند و از هر تلاشی برای ایجاد شور و شعور انتخاباتی فروگذار نکنند.