امیدها به هفتمین حضور پیاپی تنیس روی میز ایران در المپیک

سردبیر پرس/سمنان رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هفتمین حضور پیاپی تنیسورهای ایرانی در المپیک، امیدها به تنیس روی میز ایران در المپیک توکیو را بالا ارزیابی کرد. مهرداد علی قارداشی، در حاشیه سفر به سمنان و در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تقدیر از […]

سردبیر پرس/سمنان رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هفتمین حضور پیاپی تنیسورهای ایرانی در المپیک، امیدها به تنیس روی میز ایران در المپیک توکیو را بالا ارزیابی کرد.

مهرداد علی قارداشی، در حاشیه سفر به سمنان و در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تقدیر از تعامل، همکاری، مساعدت و نگاه ویژه استاندار سمنان و معاون سیاسی استاندار به واسطه توجه به ورزش و فرآهم کردن بسترهای لازم برای راه اندازی مرکز شماره ۳ استعداد یابی تنیس روی میز کشور در استان سمنان، اظهار کرد: استان سمنان می‌تواند میزبان مسابقات ملی در ورزش تنیس روی میز باشد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران از تنیس به عنوان ورزشی با مخاطبان متنوع نام برد و افزود: ورزش تنیس روی میز، در بین اقشارجامعه از جمله جوانان، دانش آموزان، جانبازان، نیروهای مسلح، ناشنوایان و سایر گروه های جامعه به شدت مورد استقبال و پذیرش است.
قارداشی، با ابراز خرسندی از حمایت‌ها از ورزش تنیس در استان سمنان افزود: انتظار می‌رود که با اقدامات انجام شده ، علاوه بر توسعه این ورزش، استان سمنان بتواند در زمینه ورزش تنیس روی میز در کشور افتخار آفرینی کند.
وی با اشاره به افتخارات ورزش تنیس کشورمان تصریح کرد: در ورزش تنیس روی میز در ادوار گذشته توانستیم دو مدال ارزشمند آسیایی از جمله برنز تیمی جوانان آسیا و برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا را کسب کنیم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور ورزشکاران ایرانی در المپیک توکیو خاطرنشان کرد: تنس روی میز در کشور توانسته تا برای هفتمین دوره پیاپی سهمیه حضور در ‌المپیک را کسب کند.
وی ادامه داد: همچنین یک داور زن و یک نماینده در هیات ژوری تنیس روی میز از ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو حضور دارند.
قارداشی،اظهار کرد: حضور این افراد باعث حمایت همه جانبه از ورزشکاران ما در بازی‌های المپیک و خنثی کردن لابی‌ها و در نهایت درخشش پرچم کشور ما خواهد شد.
وی بر لزوم توسعه ورزش تنیس در مناطق روستایی تاکید و اضافه کرد: در همین راستا ایجاد خانه های تنیس روی میز روستایی در برنامه های کاری فدراسیون قرار دارد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به زیرساخت‌های مناسب این استان در حوزه تنیس روی میز افزود: آمادگی داریم تا میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی تنیس روی میز را تحت عنوان شهدای استان سمنان، به این استان بیاوریم.
انتهای پیام