امیر قطر خواستار انجام تحقیقات درباره ترور «شیرین ابو عاقله» است

به گزارش سردبیر پرس به نقل از الخلیج اونلاین، وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر بر لزوم انجام تحقیقات شفاف و عادلانه درباره ترور شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره قطر و مسئول دانستن رژیم اسرائیل تاکید کرد. این موضوع را ماجد الانصاری سخنگوی رسمی وزارت […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از الخلیج اونلاین، وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر بر لزوم انجام تحقیقات شفاف و عادلانه درباره ترور شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره قطر و مسئول دانستن رژیم اسرائیل تاکید کرد.
این موضوع را ماجد الانصاری سخنگوی رسمی وزارت خارجه قطر که مشاور شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر نیز هست، اعلام کرد.
انصاری در اظهارات تلویزیونی به شبکه الجزیره گفت: امیر قطر با رهبران اروپایی در مورد تحولات فلسطین به ویژه ترور ابوعاقله گفتگو کرد.
روزنامه هاآرتص اخیراً گزارش داد که ارتش اسرائیل بعد از انجام تحقیقاتی درباره ترور ابوعاقله، اذعان کرد که گلوله‌های نظامیان این رژیم باعث شهادت وی شدند.
طبق این گزارش، بررسی‌های به‌عمل‌آمده نشان می‌دهد که یکی از نظامیان یگان مخفی «دوفدیوان» در فاصله ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری محل شهادت ابوعاقله مستقر شد و طی عملیات نظامی ده‌ها گلوله به محل حضور وی نظر شلیک کرد.

منبع : مهر نیوز