انتخابات تجلی اقتدار ملی است

امام‌جمعه کرمانشاه: انتخابات تجلی اقتدار ملی برای تعیین سرنوشت آحاد جامعه است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مردم محور و تعیین‌کننده نتیجه انتخابات هستند، بنابراین می‌بایست با آگاهی و بینش، فردی را به‌عنوان رییس‌جمهوری و افرادی را […]

امام‌جمعه کرمانشاه: انتخابات تجلی اقتدار ملی برای تعیین سرنوشت آحاد جامعه است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه گفت: مردم محور و تعیین‌کننده نتیجه انتخابات هستند، بنابراین می‌بایست با آگاهی و بینش، فردی را به‌عنوان رییس‌جمهوری و افرادی را به‌عنوان شورا‌های اسلامی برگزینند که برای برطرف کردن بیکاری، فقر و تبعیض در جامعه با روحیه انقلابی و تحول‌گرا اقدام کنند.
وی افزود: ایران با بهره‌مندی از ذخایر بزرگ گاز و نفت کشوری ثروتمند است، اما برای ریشه‌کنی فقر و فساد در جامعه نیاز به مدیریت منابع داریم تا بتوانیم مسیر پیشرفت و توسعه را طی کنیم و انتخابات برای تحقق این مهم بسیار سرنوشت‌ساز است.
خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به پاسخ کوبنده فلسطینیان به حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی که باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی در نوار غزه شده است، تصریح کرد: اسرائیل مانند یک غده سرطانی وسط کشور‌های اسلامی نفوذ کرده و دور تا دور این رژیم ثروت مسلمانان است و این رژیم غاصب ۷۳ سال است که ایجاد مزاحمت می‌کند.
آیت‌الله علما در آستانه سوم خرداد سالروز حماسه‌ی افتخارآفرین آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: با رشادت رزمندگان اسلام سرانجام خرمشهر آزاد شد البته امام‌خمینی (ره) فرمودند خداوند خرمشهر را آزاد کرده‌است، زیرا در این عملیات با وجود برتری نیروی لجستیکی و جنگی دشمن توانستیم آن‌ها را شکست دهیم و بیست هزار نفر از دشمنان را به اسارت بگیریم.