انتخابات نمایش اقتدار و عزت جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر چهارشنبه در پنجمین ستاد عملیات انتخابات اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: امروز یکی از مهم‌ترین مسائل و رسالت بزرگ شبکه عظیم تبلیغی اقناع مخاطب است و همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنند. وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر چهارشنبه در پنجمین ستاد عملیات انتخابات اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: امروز یکی از مهم‌ترین مسائل و رسالت بزرگ شبکه عظیم تبلیغی اقناع مخاطب است و همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.
وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات در کشور و با تاکید بر رسالت عظیم شبکه‌های تبلیغی در این برهه از زمان و در راستای لبیک به فرامین رهبری معظم انقلاب در جهت دعوت همه آحاد ملت در خلق حماسه سیاسی در ۲۸ خرداد و مشارکت حداکثری، اظهار داشت: شبکه عظیم تبلیغی باید از همه ظرفیت‌های خود برای ایجاد مشارکت حداکثری در کشور بهره گیری کند و باید از روش‌های اقناع مخاطب بیشترین بهره را برای خلق حماسه سیاسی در پای صندوق‌های رأی گرفت.
وی در ادامه با اشاره به بیانات ارزشمند رهبری معظم انقلاب در روز رحلت حضرت امام (ره) در خصوص انتخابات و اثر آن در تغییر وضع موجود، افزود: اقناع افکار عمومی امروز بسیار حائز اهمیت است و متأسفانه جریانی به اسم امید بذر ناامیدی را در کشور پاشید و بسیاری از مشکلات و معضلات امروز در بخش‌های اقتصادی و معیشت مردم حاصل مدیریت آنان است.
حجت الاسلام حریزاوی با انتقاد از اظهار نظر برخی مسئولان کشور و ایجاد دوگانه دیپلماسی و میدان، تصریح کرد: برخی‌ها به دنبال قرار دادن دیپلماسی در مقابل دموکراسی هستند و با منحرف کردن برخی مسائل به دنبال فرار از پاسخگویی وضع موجود هستند.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را نمایش اقتدار و عزت جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: بیش از ۴۲ سال است که جمهوری اسلامی در برابر همه فشارها و تحریم‌های ظالمانه توسط کشورهای مستکبر عالم ایستاده است و امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مردان میدان و مردم میدان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های بانوان در بخش‌های مختلف کشور، خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت‌های بانوان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی بهره گرفت.
حجت الاسلام حریزاوی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های بانوان فعال و توانمند، بیان داشت: امروز دشمن به دنبال ضربه زدن به کانون خانواده در جوامع اسلامی است و نقش پررنگ ظرفیت بانوان مبلغ در مقابله با این هجمه‌ها بر هیچکس پوشیده نیست و باید از همین ظرفیت برای مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات بهره گرفت.