انتخابات ۱۴۰۰ باید موجب استحکام نظام و جلب اعتماد بیشتر مردم شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تقی نجمی ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار داشت: خرمشهر سیاسی دیگری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ روی می‌دهد، که این حماسه باعث ناامیدی دشمنان و شادی دلسوزان می‌شود. وی با بیان اینکه […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تقی نجمی ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار داشت: خرمشهر سیاسی دیگری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ روی می‌دهد، که این حماسه باعث ناامیدی دشمنان و شادی دلسوزان می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌تر از انتخاب، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است، افزود: دشمن سعی در کم جلوه دادن انتخابات و مأیوس و بی تفاوت کردن مردم دارد ولی با درایت، بصیرت و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای ماندگار از ملت بزرگ ایران خلق می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از ماه‌های گذشته تمام توان خود را به کار گرفته اند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی نشان دادند در بحران‌ها و در انتخابات گذشته با بصیرت خود تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و آنها را مأیوس می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به انتخابات و شدت مانور رسانه در فرصت باقی مانده بیان کرد: امید است با تمامی ظرفیت و قدرت هر چه بیشتر در جهت جذب مشارکت حداکثری اقدامات لازم صورت گیرد.

ناصر خدایاری با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ باید موجب استحکام نظام و جلب اعتماد بیشتر مردم گردد تا حضور حد اکثری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در این عرصه مسئولیت و نقش اساسی دارند، و باید از توان رسانه‌ها در جهت تحکیم نظام و رفع موانع استفاده کنیم.

در ادامه این مراسم حسین عبدالهی مسئول سابق بسیج رسانه استان به ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت خود در این سازمان پرداخت و ادامه داد: راه اندازی کانون‌های مهاباد و خوی و سازمانی کردن فعالیت کانون ارومیه و همچنین اعطای حکم به اعضای هیئت اندیشه ورز از مهمترین اقدامات بسیج رسانه طی این دوره بود.

یاشار کافی مولا مسئول جدید سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با بیان اینکه امید است با همت دو چندان بتوانیم مسیر را طی کنیم، خاطرنشان کرد: در زمینه جذب، سازماندهی، عرصه‌های نقش آفرین و تعامل با سازمان‌ها تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان دریایی از روحیه ایثار و اخلاص هستند، اذعان داشت: در راستای تقویت روحیه جهادی در استان ارتباط مستقیم با اصحاب رسانه ادامه دارد و در خدمت این قشر خواهیم بود.

کافی مولا با تاکید بر اینکه رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسؤلین است، اضافه کرد: امید است در جهت اجرای مطالبه رهبری که ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی در جامعه است بتوانیم قدم برداریم.

در این مراسم از خدمات حسین عبداللهی فرمانده پیشین تجلیل و یاشار کافی مولا به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی معرفی شد.

منبع : مهر نیوز