انتشار تازه‌ترین کتاب مهرداد صدقی با عنوان «سال سیل»

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب کوچه، اثر جدید مهرداد صدقی با عنوان «سال سیل» در این نشر منتشر شد. داستان «سال سیل» در منطقه‌ای به نام گل‌دره رخ می‌دهد و با ماجرای دلدادگی صولت به ماه‌چهره شروع می‌شود اما حوادث روزگار، سرنوشت را به گونه‌ای دیگر رقم می‌زند. از […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب کوچه، اثر جدید مهرداد صدقی با عنوان «سال سیل» در این نشر منتشر شد.
داستان «سال سیل» در منطقه‌ای به نام گل‌دره رخ می‌دهد و با ماجرای دلدادگی صولت به ماه‌چهره شروع می‌شود اما حوادث روزگار، سرنوشت را به گونه‌ای دیگر رقم می‌زند. از طرف دیگر، سیل وحشتناکی که در این منطقه رخ داده و لرزش‌های گاه و بی‌گاهی که بر اثر موجودی عجیب ایجاد می‌َشود، داستان این رمان را شگفت‌انگیز می‌کند.
مهرداد صدقی در دیالوگ‌های این اثر از لهجه محلی استفاده می‌کند و همین امر باعث می‌شود تا حال و هوای رمان را مخاطب به خوبی درک کند.
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «صولت با خودش زمزمه می‌کرد و بیل می‌زد. آنقدر خشم و کینه و بغض و غم در دلش وجود داشت که نمی‌دانست چه بگوید. گاهی این را مقصر می‌دانست گاهی آن را. گاهی تصمیم می‌گرفت دیگر به ماه‌چهره فکر نکند و برود سراغ یکی دیگر، باز دید نمی‌شود. تنها مونسش در این لحظات سگش بود که در سرما، در انتظار یک لقمه نان خشک، در کنار صولت ایستاده بود. بوی غریبه را حس کرد اما صولت همچنان کار داشت.»
مهرداد صدقی متولد سال ۱۳۵۶ در بجنورد است که در سال ۷۵ در رشته صنایع چوب و کاغذ دانشگاه گرگان پذیرفته شده و در همین دانشگاه مقاطع ارشد و دکترا را هم ادامه داده است. او با کتاب‌های طنز «آبنبات هل‌دار» و «آبنبات پسته‌ای» به شهرت فراوانی رسید. از دیگر آثار صدقی می‌توان به «مغز نوشته‌های یک جنین»، «مغز نوشته‌های یک نوزاد»، «نقطه ته خط»، «رقص با گربه‌ها»، «تعلیمات غیر اجتماعی» و…. اشاره کرد.
«سال سیل» نوشته مهرداد صدقی در ۲۲۰ صفحه در انتشارات کتاب کوچه با قیمت ۴۸ هزار تومان به چاپ رسیده و منتشر شده است.