انجام بیش از ۷۰۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی در کرمانشاه

امیر کرمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: از اسفند ماه سال ۹۸ و با شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۷۰۰ هزار بازرسی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع غذا توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه انجام شده است. وی افزود: از […]

امیر کرمی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: از اسفند ماه سال ۹۸ و با شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۷۰۰ هزار بازرسی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع غذا توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه انجام شده است.
وی افزود: از مجموع تعداد بازرسی‌ها حدود ۲۱ هزار و ۹۴۵ مورد به مراجع قضائی معرفی و ۲۰ هزار و ۳۰۵ مورد منجر به تعطیلی و پلمب اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع غذا شده است،
مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر این تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ بازدید توسط تیم نظارتی مشترک متشکل اتاق اصناف، صنعت، معدن تجارت، نیروی انتظامی، پلیس اماکن عمومی، اتحادیه صنفی، تعزیرات، شهرداری، دامپزشکی انجام گرفته است.
کرمی بیان کرد: پس انجام از بازدید مشترک در صورت تخلف با حضور مقامات قضائی در محل دستور پلمب واحد صنفی همزمان صادر شده است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در مدت ۲ سال گذشته تعداد ۷۸ هزار و ۳۶۰ اخطاریه بهداشتی برای اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع غذا صادر شده است.