انصارالله یمن تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ترور تیسیر الجعبری فرمانده ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را محکوم کرد. دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای تاکید کرد: تجاوز اسرائیل به نوار غزه و جنایت ترور تیسیر الجعبری […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ترور تیسیر الجعبری فرمانده ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را محکوم کرد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای تاکید کرد: تجاوز اسرائیل به نوار غزه و جنایت ترور تیسیر الجعبری فرمانده ارشد گروهان‌های قدس را به شدت محکوم می‌کنیم.
این بیانیه می‌افزاید: به جنبش جهاد اسلامی و گروهان‌های قدس شهادت الجعبری را تبریک و تسلیت می‌گوئیم.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن همچنین بر حق ملت و مقاومت فلسطین برای واکنش به تجاوز ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
انصارالله همچنین از امت عربی و اسلامی خواست به مسئولیت خود در قبال حمایت از ملت و مقاومت فلسطین برای مواجهه با تجاوزگری اسرائیل عمل نمایند.
از سوی دیگر، جمعیت علمای یمن تاکید کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و مردم تحت محاصره آن و ترور رهبران مقاومت و جهاد اسلامی باید موجب بیداری آزادگان در فلسطین و تمام بلاد اسلامی شود.
این جمعیت اعلام کرد: با اندوه و حزن فراوان از تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به غزه مطلع شدیم و این وحشیگری به سلسله جنایات وحشیانه علیه ملت فلسطین اضافه می شود.
جمعیت علمای یمن همچنین افزود: شهید تیسیر الجعبری پس از جهاد درخشان و رویارویی قهرمانانه با رژیم بزدل صهیونیستی به شهادت نائل آمد. اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی و ترور ناجوانمردانه الجعبری، در سایه قصور رژیم های عربی و اسلامی در عمل به وظیفه خود صورت گرفت.

منبع : مهر نیوز