انهدام ۳ باند سرقت مسلحانه

به گزارش سردبیر پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری گفت: با پی جویی های صورت گرفته، سه باند سرقت مسلحانه در استان سیستان و بلوچستان طی هفته گذشته شناسایی و متلاشی شده و اعضای این باندها نیز بازداشت شده‌اند. وی تاکید کرد: از این باندها تعدادی سلاح، خودرو و موتور سیکلت […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری گفت: با پی جویی های صورت گرفته، سه باند سرقت مسلحانه در استان سیستان و بلوچستان طی هفته گذشته شناسایی و متلاشی شده و اعضای این باندها نیز بازداشت شده‌اند.
وی تاکید کرد: از این باندها تعدادی سلاح، خودرو و موتور سیکلت و گوشی‌های تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط شده است.
وی به ضربه نیروی انتظامی به یک باند کلاهبرداری نیز اشاره کرد و گفت: اعضای دستگیر شده این تیم که خود را به اصطلاح زرنگ می‌دانستند که در انجام کلاهبرداری‌ها سرنخی از خود به جای نمی‌گذاشتند، همه دستگیر شده و به ۳۰ فقره کلاهبرداری اعتراف کرده‌اند.
وی بیان کرد: طی هفته گذشته ۴ فقره قتل نیز در سطح استان اتفاق افتاده بود که با پیگیری‌ها و اشراف اطلاعاتی توانستیم عاملان ارتکاب آنها را شناسایی و دستگیر کنیم که در اعترافات خود به ۸ فقره قتل در استان اعتراف کرده‌اند، پرونده این افراد در حال تکمیل است و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی خواهند شد.