انوشیروانی:پیوستن کراسفیت به فدراسیون وزنه برداری اتفاق مثبتی بود

به گزارش سردبیر پرس، این جلسه با هدف معارفه مسئولین خانواده کراسفیت به ریاست فدراسیون و همچنین برنامه ریزی تقویم ورزشی سال ۱۴۰۲ در بخش های آموزشی و مسابقاتی مطابق با سیاست های فدراسیون وزنه برداری و اهداف انجمن کراسفیت برگزار گردید. این جلسه با حضور سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری به همراه نائب […]

به گزارش سردبیر پرس، این جلسه با هدف معارفه مسئولین خانواده کراسفیت به ریاست فدراسیون و همچنین برنامه ریزی تقویم ورزشی سال ۱۴۰۲ در بخش های آموزشی و مسابقاتی مطابق با سیاست های فدراسیون وزنه برداری و اهداف انجمن کراسفیت برگزار گردید.
این جلسه با حضور سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری به همراه نائب رئیس فدراسیون و بهداد سلیمی عضو هیئت رئیسه کراسفیت و سهراب آزاد ریاست انجمن کراسفیت ایران ، گودرزی نائب رئیس بانوان، محمد عشقی دبیر انجمن و کلیه مسئولین کمیته های زیر مجموعه در دفتر انجمن کراسفیت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سجاد انوشیروانی با تقدیر از مدیریت سهراب آزاد برای برنامه ریزی و استفاده از افراد متخصص در انجمن کراسفیت گفت: با پیوستن این رشته به فدراسیون همه خوشحال هستیم و هدف اصلی ما رشد و توسعه این رشته پر مخاطب و استفاده از ظرفیت کراسفیت در بروز رسانی باشگاه های وزنه برداری است.
وی افزود: فعالیت کراسفیت به عنوان زیر مجموعه این فدراسیون گام بزرگی برای احیای هیاتهای استانی است و تمام تلاشمان این است کمک کنیم تا شاهد افزایش جامعه مخاطب وزنه برداری و کراسفیت و تحول در سیستم آموزشی هر دو رشته شویم.

ادامه جلسه با ارائه گزارش کامل توسط محمد عشقی دبیر انجمن و معرفی اعضای جلسه و گزارش تخصصی مسئولین کمیته های زیر مجموعه به صورت شفاهی در سال گذشته و همچنین برنامه ریزی تقویم ورزشی سال ۱۴۰۲، تکمیل سامانه آموزشی و برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ کراسفیت، دوره های آموزشی و مدرسی ، بروز رسانی آیین نامه ها و منابع آموزشی در دستور کار قرار گرفت.
در پایان جلسه ضمن تشکر از حاضرین توسط ریاست فدراسیون احکام داخلی مسئولین تقدیم اعضا شد. و همچنین مقرر گردید تا برنامه های پیش رو این انجمن موفق در سطح کشور با قدرت در فدراسیون وزنه برداری با حمایت ریاست فدراسیون همراه باشد و به حرکت خود برای رسیدن به اهداف و برنامه های خود نزدیک تر شود.
اولین گام هم نوید رونمایی از سامانه آموزشی کلاسها در هفته آینده بود که یکی از نیازهای اساسی جامعه ورزشی کشور برای ساماندهی هرچه بهتر سیستم آموزش می باشد.