اهمیت واکسیناسیون برای شهروندان با تولید محتوای مناسب تبیین شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، ارسلان زارع صبح یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به تغییر رنگ بندی کرونایی شهرهای استان، اظهار کرد: روند کرونا در گیلان نزولی است و خوشبختانه شاهد تغییر رنگ بندی کرونایی در استان هستیم. وی با تأکید بر اینکه کاهش روند کرونا در گیلان به واسطه مشارکت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، ارسلان زارع صبح یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به تغییر رنگ بندی کرونایی شهرهای استان، اظهار کرد: روند کرونا در گیلان نزولی است و خوشبختانه شاهد تغییر رنگ بندی کرونایی در استان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه کاهش روند کرونا در گیلان به واسطه مشارکت مردم، اصناف با مسئولان بوده است، افزود: با وجود کاهش تعداد بیماران شرایط گیلان شکننده بوده و هرگونه سهل انگاری و عادی انگاری می‌تواند دوباره استان را به شرایط سخت بازگرداند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه همه باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، اضافه کرد: روند واکسیناسیون نیز در گیلان تسریع شده و در حال حاضر در واکسیناسیون دانش آموزان نیز از سایر استان‌ها پیشی گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه صدا و سیما و رسانه‌ها باید با تولید محتوا درباره اهمیت واکسیناسیون شهروندان را به دریافت واکسن تشویق و ترغیب کنند، گفت: ضرورت واکسیناسیون باید برای شهروندان تبیین شود.

زارع با تأکید بر اینکه شهروندان باید در زمینه حضور در دورهمی ها و مراسم با توجه به تأکید متخصصان بهداشتی دقت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به بهبود شرایط کارکنان دستگاه‌های اجرایی با رعایت شیوه نامه‌ها می‌توانند در محل کار خود حاضر شوند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان استان گیلان، اظهار کرد: اقدامات خوبی در این مدت در استان انجام شده و باید به صورت مستمر پیگیری شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای بهبود زیرساخت‌های بهداشتی استان استفاده کنیم، افزود: گیلان در حوزه بهداشت و درمان عقب ماندگی‌های دارد که باید جبران شود.

منبع : خبرگزاری مهر