اولویت جلسات رفع مشکلات اقشار ضعیف جامعه باشد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید رضا مرتضوی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا، اظهار داشت: هدف از این جلسه و سفر شنیدن مسائل و مشکلات حل نشده شهرستان و دغدغه‌های مردم در حاشیه شهر بود. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: باید در دل مردم رفت و صحبت‌هایشان را […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید رضا مرتضوی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا، اظهار داشت: هدف از این جلسه و سفر شنیدن مسائل و مشکلات حل نشده شهرستان و دغدغه‌های مردم در حاشیه شهر بود.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: باید در دل مردم رفت و صحبت‌هایشان را از نزدیک شنید چرا که این نزدیکی باعث می‌شود مردم آرامش و اعتماد بیشتری کنند.
استاندار اصفهان بیان کرد: سعی می‌شود که ماهی یک بار این جلسات را با حضور چند مسئول استانی در سطح شهرستان‌ها داشته باشیم و اولویت جلسات هم مسائل و مشکلات اقشار ضعیف شهرستان باشد.
وی با توجه به احیای قنوات جهت رفع مشکلات آب، تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۱ نسبت به این موضوع نگاه ویژه ای شده است و امیدواریم که این مشکل هرچه سریع‌تر رفع شود.
مرتضوی گفت: در شهرستان‌ها باید نگاه اقتصادی هم به برخی مسائل شود، پروژه‌ای که فایده آن با اولویت و شرایط امروزی نمی‌خواند نباید مطرح شود تا شرمنده مردم نشویم‌.

منبع : خبرگزاری مهر