ایجاد بازارچه مرزی در خراسان شمالی جزو مصوبات ملی است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمود قنبری ظهر شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد بازارچه مرزی جزو مصوبات ملی بوده که در صورت اجرای آن شاهد رونق اقتصادی در استان خواهیم بود. معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی در خصوص افزایش قیمت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمود قنبری ظهر شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد بازارچه مرزی جزو مصوبات ملی بوده که در صورت اجرای آن شاهد رونق اقتصادی در استان خواهیم بود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی در خصوص افزایش قیمت سیمان و محدودیت‌های خرید آن گفت: خرید سیمان از طریق بورس و الزام داشتن کد بورس و عدم خرید مستقیم خریدارهای خرد مطلوب استان نیست زیرا این استان بیش از نیاز تولید سیمان دارد که باید حل این مشکل در سطح ملی مورد پیگیری قرار گیرد.

وی در ارتباط با بررسی مشکل حق بیمه رانندگان افزود: تمام تصمیم گیری ها، آئین نامه‌ها و مقررات برای رفاه حال مردم است نه ایجاد مشکل؛ لذا با چنین نگاهی باید تصمیمات درست و منطقی برای رانندگان اتخاذ شود.

قنبری خاطرنشان کرد: شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی جهت جدی گرفته شدن بخش خصوصی و کمک به حل مشکلات آنان است زیرا بخش خصوصی موجب تحول اقتصادی کشور می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی در انتها همچنین با اشاره به فرارسیدن ۱۹ مهر سالروز سفر پر خیر و برکت رهبری به استان، گفت: تمام مصوبات این سفر از مطالبات به حق مردم استان بوده است.

منبع : خبرگزاری مهر