ایجاد ۷ تقاطع غیرهمسطح در استان ایلام

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، احمد کرمی عصر سه شنبه در شورای تصادفات استان اظهار کرد: ایجاد هفت تقاطع غیر همسطح برای جلوگیری از تصادفات در محورهای استان ضروری به نظر می‌رسد اما اگر به عنوان مثال ۲ مورد از این تقاضا را در دستور کار قرار داده و آنها را به صورت ۱۰۰ در […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، احمد کرمی عصر سه شنبه در شورای تصادفات استان اظهار کرد: ایجاد هفت تقاطع غیر همسطح برای جلوگیری از تصادفات در محورهای استان ضروری به نظر می‌رسد اما اگر به عنوان مثال ۲ مورد از این تقاضا را در دستور کار قرار داده و آنها را به صورت ۱۰۰ در صد اجرا کنیم مفید تر خواهد بود تا اینکه هفت تقاطع را در دستور کار قرار داده و همه را تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی اجرا کنیم.
وی افزود: برای تصادفات و همچون اربعین باید سناریو جداگانه داشته باشیم و به سرعت نسبت به اجرای آن اقدام کنیم، یکی از امتیازاتی که برای ارزیابی شهرداران در نظر خواهیم گرفت و اجرای دقیق فعالیت‌ها در این حوزه است.
کرمی اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی دقیقی در خصوص جلوگیری از تصادفات در ایام اربعین در محورهای ارتباطی استان داشته باشیم از جمله مسائلی که در این حوزه باید مدنظر قرار گیرد جانمایی موکب ها و ارائه سرویس و زمان استراحت رانندگان است.
وی ادامه داد: در این حوزه نیز باید و مکان یابی دقیقی شکل گیر، همچنین با توجه به وضعیتی که با آن مواجه هستیم ممکن است نحوه برگزاری اربعین نسبت به گذشته کاملاً تغییر کند.
معاون استاندار ایلام اضافه کرد: در مسیرهای اربعین باید پروژه‌هایی که نیمه کاره هستند به سرعت تکمیل شده و به پایان برسند.
وی گفت: در مسیرهای اربعین برای زمان‌های اورژانس و اضطرار باید مسیرهای خاکی و نظر گرفته شود.

منبع : مهر