ایلام جزو امن ترین نقاط کشور از نظر جرائم است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در دیدار با سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همواره در اربعین یک نقش بی بدیل بر عهده داشته است، گفت: در اربعین پیش رو که پیش بینی می‌شود باشکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار شود نیازمند اهتمام […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در دیدار با سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همواره در اربعین یک نقش بی بدیل بر عهده داشته است، گفت: در اربعین پیش رو که پیش بینی می‌شود باشکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار شود نیازمند اهتمام همه دستگاه‌ها در سطح ملی هستیم.
وی در ادامه با اشاره به تلاش کم نظیر برای ایجاد زیرساخت‌های اربعین در استان گفت: در این راستا برای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین کار ساخت ۲۱ هزار متر مربع سایبان تا قبل از اربعین در مرز مهران در دستور کار قرار گرفته است و در این زمینه ۸۲ میلیارد تومان نیز هزینه می‌شود.
استاندار ایلام در ادامه گفت: هم اکنون با کمترین اعتبار پیمانکاران حوزه زیرساخت در مسیر مهران و پایانه مرزی مهران در حال فعالیت هستند.
وی افزود: در این راستا پل صلواتی در مسیر ایلام – مهران زیر نظر قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) تا قبل از اربعین به بهره برداری می‌رسد.
بهرام نیا با اشاره به حضور در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور که به ریاست دکتر رئیسی رییس‌جمهور برگزار شد، گفت: در این نشست گزارش اقدامات انجام شده در حوزه اربعین استان ارائه گردید که مورد رضایت رییس جمهور قرار گرفت و خواستار توجه ویژه به زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام شد.
سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کشور نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات استاندار ایلام در حوزه اربعین، گفت: باید همه مسئولان به مهران نگاه ملی داشته باشند.
وی ادامه داد: گشت‌های پلیس برای افزایش میزان ضریب امنیت زائران در ایام اربعین افزایش می‌یابد.
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه در ایام اربعین امنیت پارکینگ اربعین تامین خواهد شد، گفت: ایلام جزو امن ترین نقاط کشور از نظر کشف و جرایم است.

منبع : مهر