اینورتر خورشیدی چیست؟

به گزارش بازرگانی سردبیر پرس، اینورتر های خورشیدی انواع مختلفی دارند. اینورتر های خورشیدی برندهای مختلفی هم دارند. اینورتر خورشیدی کوتک تایوان COTEK اینورتر خورشیدی برند SMA آلمان اینورتر خورشیدی اینتلیجنت تایوان LINK CHAMP اینورتر خورشیدی در پکیج خورشیدی منزل شما چگونه کار می‌کند؟ اینورتر سخت‌ترین جز سیستم خورشیدی است. وظیفه اصلی آن تبدیل جریان […]

به گزارش بازرگانی سردبیر پرس، اینورتر های خورشیدی انواع مختلفی دارند. اینورتر های خورشیدی برندهای مختلفی هم دارند.
اینورتر خورشیدی کوتک تایوان COTEK
اینورتر خورشیدی برند SMA آلمان
اینورتر خورشیدی اینتلیجنت تایوان LINK CHAMP
اینورتر خورشیدی در پکیج خورشیدی منزل شما چگونه کار می‌کند؟
اینورتر سخت‌ترین جز سیستم خورشیدی است. وظیفه اصلی آن تبدیل جریان مستقیم (DC) جریان یافته از صفحات خورشیدی به جریان متناوب (AC) مورد استفاده منزل شما است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اینورتر خورشیدی کلیک کنید.
جدا از این عملکرد اصلی، اینورترهای خورشیدی سه کار مهم دیگر نیز دارند:
ردیابی ولتاژ
ارتباط شبکه
خاموش شدن اضطراری.
بازرگانی فنی و مهندسی اینورتر گروپ وارد کننده انواع اینورتر های خورشیدی در توان‌های مختلف می‌باشد.
جهت دریافت مشاوره و خرید اینورتر خورشیدی با مهندسین ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید.
تلفن‌های تماس:
۳۳۹۹۹۱۱۵-۰۲۱
۳۳۱۱۳۵۶۶-۰۲۱
همچنین ما محصولاتی مثل پنل خورشیدی، اینورتر سینوسی، کانورتر، ارستر خورشیدی، شارژ کنترلر خورشیدی، شارژر باتری و فیوز رو نیز ارایه می‌دهیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ کلیک کنین.
بازرگانی فنی و مهندسی اینورتر گروپ
در این مطلب به طور خلاصه هر یک از این توابع را توضیح خواهیم داد. ما همچنین به شما اینورترهای رشته‌ای، بهینه سازهای نیرو، میکرو اینورترها و اینورترهای ترکیبی با نام مستعار “باتری” را معرفی خواهیم کرد.

هدف اینورتر خورشیدی چیست؟
هدف اصلی اینورتر خورشیدی تبدیل برق DC است که از صفحات خورشیدی شما به برق AC قابل استفاده‌ای که لوازم خانگی شما استفاده می‌کنند تبدیل می‌شود. با این حال ، آنها سه شغل دیگر نیز دارند.
اطمینان از تولید قدرت فراوان و تمیز
اینورترهای پنل خورشیدی وظیفه دارند به طور مداوم ولتاژ سلول خورشیدی شما را ردیابی کنند تا حداکثر نیرویی را که پنل‌های خورشیدی در آن کار می‌کنند، تعیین کنند و اطمینان حاصل کنند که سیستم بیشترین و تمیزترین انرژی را در هر زمان تولید می‌کند.
در حالی که اینورترهای خارج از شبکه (اینورتر های سینوسی و شبه سینوسی) معمولاً به فناوری اصلاح شده موج سینوسی ارزان‌تر متکی هستند ، اینورترهای خورشیدی خانگی که گره خورده اند ، موج سینوسی خالص‌تری از برق AC ایجاد می‌کنند ، تا اطمینان حاصل شود که لوازم خانگی حساس شما به طور روان و کارآمد کار می‌کنند.
برقراری ارتباط با شبکه ابزار
اینورترهای خورشیدی باید با شبکه ارتباط برقرار کنند. اینورترها اطمینان حاصل می‌کنند که، در صورت قطع موقتی برق، هیچ برق از صفحه خورشیدی شما منجر به انتقال آن به خطوط انتقال خارج از خانه شما نمی‌شود. این باعث می‌شود که کارگران خطی که ممکن است عیب یابی یا تعمیر سیم‌ها را انجام دهند از ضعف خارج نشوند.
اینورترهای شما همچنین هنگامی که خانه شما به برق نیازی ندارد یا باتری‌های شما پر است، بارهای برق را به شبکه می‌رسانند (اگر آنها را به سیستم خورشیدی متصل کنید).
تشخیص قوس و خاموش شدن خطرناک
اینورترها همچنین باید در صورت تشخیص قوس الکتریکی خطرناک که ناشی از پیری سیستم و تخریب مواد در سیم کشی خانه و صفحه‌های خورشیدی است، خاموش شوند. برخی از اینورترها در خاموش کردن ایمنی عملکرد بهتری نسبت به دیگران دارند.
اینورتر سینوسی یا Pure Sine-wave اینورتر چیست؟
ولتاژ خروجی اینورتر موج سینوسی مانند شکل موج سینوسی ولتاژ شبکه / برق دارای فرم موج سینوسی است. این نوع موج سینوسی بسیار قابل اعتماد می‌باشد و مناسب دستگاه‌های حساس و الکترونیکی و موتوری می‌باشد.

اینورتر خورشیدی کجا استفاده می‌شود؟
اینورتر خورشیدی عمدتاً برای تبدیل برق DC به AC استفاده می‌شود ، این نوع خروجی اینورتر اصلی برق است که بیشتر وسایل مسکونی و دستگاه‌های الکتریکی از آن استفاده می‌کنند. اینورتر یکی از مهمترین عناصر کل سیستم خورشیدی در نظر گرفته می‌شود زیرا تعیین می‌کند چه مقدار انرژی به خانه‌ها یا صنایع تجاری ارسال می‌شود و چگونه آنها به کاربران کمک می‌کنند تا مصرف خود را از کل برق مورد استفاده قرار دهند. قدرت. انواع مختلفی از اینورتر خورشیدی بسته به نوع پنل‌های خورشیدی موجود در بازار موجود است. علاوه بر این ، یک اینورتر ضروری است زیرا به دلیل استفاده مداوم از ساخت انرژی خورشیدی به شکل مناسب، احتمالاً این اختلال در کار است.
شرکت اینورتر گروپ دارای کادر مجرب جهت نصب و اجرای انواع سیستم‌های خورشیدی در تمامی استان‌های کشور و حتی مناطق صعب العبور را دارا می‌باشد. شرکت اینورتر گروپ دارای چندین نمایندگی رسمی از کشورهای مختلف و برندهای معتبر اروپایی و آسیایی می‌باشد.
اینورتر خورشیدی از لحاظ شکل موج به ۲ دسته تقسیم می‌شود:
اینورتر سینوسی
اینورتر شبه سینوسی
کاربرد اینورتر خورشیدی
اینورتر خورشیدی به عنوان یک سیستم برقی مهم، برق مستقیم DC دریافتی را به برق متناوب AC با ولتاژ بالاتر و هم چنین هم تراز با ولتاژ برق شهر تبدیل می‌نماید. و در اصل برای پنل خورشیدی و باتری می‌توان استفاده نمود که به طور معمول برای فعال سازی لوازمات برقی متداول به عنوان قلب سیستم عمل می‌کند و به صورت دائم کار پیوسته خروجی می‌دهند و در نوع منفصل از شبکه اینورتر برق ذخیره شده در باتری را از ۱۲ ولت مستقیم به ۲۲۰ ولت متناوب تبدیل می‌کند و مناسب برای وسایل برقی خانه می‌باشد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و سردبیر پرس در محتوای آن هیچ نظری ندارد.