این روزها نیازمند مسئولانی از جنس حاج قاسم هستیم

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار علیرضا حیدرنیا عصر سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت سالروز شهادت سردار دل‌ها گفت: سه سال از شهادت بزرگمرد تاریخ ساز و فرمانده شجاع، دلاور و بصیر ما می‌گذرد که هرچه بیشتر پیش می‌رویم، […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار علیرضا حیدرنیا عصر سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت سالروز شهادت سردار دل‌ها گفت: سه سال از شهادت بزرگمرد تاریخ ساز و فرمانده شجاع، دلاور و بصیر ما می‌گذرد که هرچه بیشتر پیش می‌رویم، بیش از پیش به عظمت و بزرگی مرد جبهه‌های مقاومت پی می بریم.
وی با اشاره به ابعاد شگفت انگیز شخصیت حاج قاسم سلیمانی مطرح کرد: حادثه تلخ شهادت این بزرگمرد، بر عواطف و احساسات پاک همه تأثیر گذاشت و دیدید که همه مردم مسلمان و آزادی خواه عالم در بدرقه این فرمانده دلاور به پا خاستند و این شهید را با عزت تا عرش خدا بدرقه کردند. زمانی که وصیت نامه او توسط سردار قاآنی قرائت شد، دلمان گرفت. سردار دل‌ها در ابتدای وصیت نامه خود شهادت می‌دهد که قیامت و قرآن، بهشت و جهنم، سوال و جواب، حق، معاد، عدل، نبوت و امامت حق است.
فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: سردار سلیمانی ۴۰ سال در فراق یاران شهیدش سوخت و به درگاه خداوند التماس کرد که شهادت را نصیب او کند اما حکمت خدا چیز دیگری بود و به همین دلیل او را طی این سال‌ها همه بلایا و تهدیدات دور نگهداشت تا مأموریتی بزرگ را در تاریخ انجام دهد. زمانی که شجره خبیثه ملعونه داعش در بلاد مسلمین ایجاد شد و همه جبهه کفر و استکبار به پا خاستند تا نور اسلام را خاموش کنند، سید شهدای مقاومت به فرمان ولی امر مسلمین پای در جبهه شامات گذاشت.
سردار حیدرنیا با بیان اینکه این سردار سرافراز سپاه اسلام مقتدرانه و باعزت، این شجره ملعونه را به زباله دان تاریخ فرستاد، خاطرنشان کرد: زمانی که حاج قاسم اعلام کرد که تا سه ماه دیگر، پایان حکومت داعش در عالم است، همه به او گفتند که چرا چنین گفتی؟ وقتی کسی دل در گرو خداوند داشته و به راه حق ایمان دارد، وعده صادق می‌دهد و دیدید که وعده سردار ما صادق بود و در کمتر از سه ماه، داعش برای همیشه نابود شد؛ شقی‌ترین افرادی که بدترین جنایات را در بلاد مسلمین مرتکب شدند.
وی مطرح کرد: زمانی که مأموریت سردار سلیمانی به اتمام رسید، خداوند او را مانند سید و سالار شهیدان و یاران و فرزندانش، اربا اربا به نزد خود برد. او فقط یک فرمانده و شخصیت منفرد در قله یک سازمان نبود بلکه شخصیتی بود که در تار و پود تمام جبهه مقاومت تکثیر شد. امروز می‌بینیم که پس از گذشت سه سال از شهادت او، هنوز جبهه مقاومت به مانند زمان حیات او، عملیات‌های خود را برای دژخیمان و رژیم صهیونیستی و همه رژیم‌های دست نشانده دیکته می‌کند.
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه حاج قاسم عزیز ما با شهادتش برای همیشه در تاریخ ماندگار شد، اظهار کرد: او فرمانده قلوب مردمی بود که بسیاری از آنها این شخصیت بزرگ را از نزدیک ندیده بودند اما تلاش‌ها، مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و شجاعت‌های او را در سراسر عالم احساس کردند. این بزرگمرد با اخلاص خود این عزت و افتخار را در عین گمنامی به دست آورد و شخصیت بی بدیل و اقدامات ماندگار او موجب شد که در روز تشییع پیکرش، رستاخیزی به پا شود.
سردار حیدرنیا بیان کرد: سردار سلیمانی، این عزت را از سرباز مطیع محض ولایت بودن و ولایتمداری به دست آورد. طبق فرمایش سردار دل‌ها، جمهوری اسلامی ایران حرم و علمدارش نایب امام زمان (عج) و ولی امر مسلمین هستند اما این روزها عده‌ای نادان و بعضاً معاند و منافق در مقابل بی احترامی‌هایی که به ایشان می‌شود، سکوت اختیار کرده‌اند و عده‌ای که دم از انقلابی گری می‌زدند، در آزمون ولایت پذیری ۱۰۰ روز گذشته مردود شدند.
وی ادامه داد: اما در این میان، سربازانی همچون سید روح الله عجمیان نیز بودند که نه خود و نه خانواده اش هیچ بهره‌ای از سفره انقلاب نبرده بودند اما برای دفاع از ولایت سینه خود را سپر کرد و مظلومانه به شهادت رسید و مزد زحمات و تلاش‌های خود را اینگونه دریافت کرد. این سید مظلوم به قدری در این مملکت عزیز شد که نایب امام زمان (عج) در فرمایشات خود از او نام برد؛ این جوانان دست پروردگان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند.
فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: در این روزها و چنین شرایطی بیش از پیش دلتنگ سردار عزیزمان می‌شویم؛ او مانند کوه و پشتوانه‌ای بود که با شهادتش همه احساس کردند، پشتوانه این مملکت رفت. در این روزهای سخت انقلاب، به مدیران و مسئولانی از جنس حاج قاسم نیاز داریم که برای دفاع از ولایت، نه تنها سینه خود را سپر کرده بلکه آبرو و جان خود را نیز فدا می‌کنند. امروز ما به عنوان سربازان ولایت، باید جان، مال و آبروی خود را فدای ولایت کنیم.
سردار حیدرنیا اظهار کرد: امروز دفاع از جمهوری اسلامی ایران، دفاع از حریم و حرم آل الله است که اگر آسیب ببیند، همه حرم‌ها آسیب می‌بینند و کسانی که برای دفاع از این انقلاب می‌جنگند و سینه خود را سپر می‌کنند، مدافعین حرم هستند. زمانی که رهبر معظم انقلاب از شخصیت حاج قاسم به عنوان یک مکتب و رفیق خوشوقت خویش یاد می‌کنند، بیشتر دلمان به درد می‌آید که نایب امام زمان (عج) در فراق مالک اشتر زمان خود بغض کرده است.
وی بیان کرد: ما هنوز انتقام خون حاج قاسم را نگرفته‌ایم؛ طبق فرمایش مقام معظم رهبری، موشک باران عین الاسد تنها یک سیلی کوچک بود. عاملان شهادت سردار دل‌ها بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود؛ وعده ما حق است و از خون شهیدمان نمی‌گذریم. البته هر چه جز شهادت عاقبت سردار حاج قاسم سلیمانی می‌شد، بی عدالتی و خسران بود؛ او مزد مجاهدت‌های خود را با شهادت از خداوند دریافت کرد.

منبع : خبرگزاری مهر