بارش برف و کولاک در تمام محورهای اردبیل/خلخال-پونل مسدود شد

امید نسیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، به آخرین وضعیت جاده‌های استان اشاره و اظهار کرد: با آغاز بارش برف از بامداد جمعه ۲۴ دی ماه هم‌اکنون در کلیه محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف و کولاک هستیم که روند بارش برف در این محورها همچنان ادامه دارد. وی افزود: با توجه به تصاویر […]

امید نسیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، به آخرین وضعیت جاده‌های استان اشاره و اظهار کرد: با آغاز بارش برف از بامداد جمعه ۲۴ دی ماه هم‌اکنون در کلیه محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف و کولاک هستیم که روند بارش برف در این محورها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی تصویری مرکز مدیریت راه استان و گزارش‌های واصله از همکاران راهداری هم‌اکنون پدیده غالب جوی در اکثر محورهای مواصلاتی استان آسمان تمام ابری و بارش برف و کولاک است که تلاش راهداران برای مدیریت شرایط موجود تداوم داشته و جاده‌ها برای حفظ ترافیک روان به صورت مستمر برف‌روبی و نمک‌پاشی می‌شوند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: در حال‌حاضر هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان مسدود نبوده و فقط محور خلخال به پونل در حوزه استحفاظی استان گیلان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است که بعد از بازگشایی کامل و از سر گیری تردد در این محور از طریق راهداری متعاقباً اعلام خواهد شد.

نسیمی همچنین به وضعیت محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان اشاره و اذعان کرد: به هم‌وطنانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی و گردنه‌های استان دارند توصیه می‌شود تمام تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ را به همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند، همچنین انتظار می‌رود طی امروز و فردا از سفرهای غیرضروری به استان خودداری شود.