بارش بیش از ۱۲ میلیمتری باران در سرپل ذهاب

الماس قاسمی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: سامانه‌ای که در جو شهرستان سرپل ذهاب مستقر شده در طول ۲۴ ساعت گذشته میانگین ۱۲.۴ میلی متر بارش باران را به ثبت رسانده است. وی افزود: این بارش‌ها در نقاط مختلف شهرستان سرپل ذهاب تناوب داشته و بیشترین بارش در دهستان گردنو به میزان […]

الماس قاسمی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: سامانه‌ای که در جو شهرستان سرپل ذهاب مستقر شده در طول ۲۴ ساعت گذشته میانگین ۱۲.۴ میلی متر بارش باران را به ثبت رسانده است.
وی افزود: این بارش‌ها در نقاط مختلف شهرستان سرپل ذهاب تناوب داشته و بیشترین بارش در دهستان گردنو به میزان ۱۸.۷ میلی متر و کمترین بارش در بخش قلعه شاهین به میزان ۶ میلی متر بوده است.
رئیس اداره هواشناسی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: میزان رطوبت هوا ۱۰۰ درجه بوده و باعث بوجود آمدن مه غلیظ در شهرستان شده است.
قاسمی بیان کرد: براساس آخرین تحلیل‌های هواشناسی پیش بینی می‌شود که موج ثانویه این سامانه تا روز یکشنبه هفته آینده هوای شهرستان را تحت تأثیر قرار دهد و باعث بارش‌های پراکنده‌ای در نقاط مختلف شهرستان خواهد شد و این بارش‌ها در نقاط سرد، گردنه‌ها و ارتفاعات و نواحی کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

منبع : مهر نیوز