بازداشت ۳ نفر از مأموران سد معبر در پی ضرب و شتم یک دستفروش

‎به گزارش سردبیر پرس، ‎غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از بازداشت سه نفر از مأموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند، خبر داد و عنوان کرد: پس از انجام بررسی‌های قضائی، سه نفر از مأموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده […]

‎به گزارش سردبیر پرس، ‎غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از بازداشت سه نفر از مأموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند، خبر داد و عنوان کرد: پس از انجام بررسی‌های قضائی، سه نفر از مأموران سد معبر که اقدام به ضرب و شتم یک دستفروش کرده بودند، بازداشت شدند و تحقیقات در خصوص دستگیری نفر چهارم نیز در حال انجام است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با اشاره به اعلام شکایت شاکی خاطرنشان کرد: شاکی ضمن اعلام شکایت خواستار رسیدگی به موضوع ضرب و شتم و تخریب اموالش شد.
وی با بیان اینکه شاکی چند سال به صورت سیار در مقابل مغازه‌ای اقدام به عینک فروشی می‌کرده است، اظهار کرد: متهمان به صورت هفتگی از افراد دستفروش مبلغی پول دریافت می‌کردند تا اجازه دهند که دستفروشان فعالیت کنند.
‎نوفرستی تصریح کرد: شاکی به دلیل اینکه چهار هفته اخیر فروشی نداشته در نتیجه نتوانسته تا مبلغ مورد نظر مأموران سد معبر شهرداری را بپردازد؛ به همین دلیل مورد ضرب و شتم آن‌ها قرار گرفته است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری تاکید کرد: رسیدگی‌های قضائی در خصوص این پرونده ادامه دارد و با جدیت با عوامل آن برخورد خواهد شد.
به گزارش مهر، ‎۲۴ اردیبهشت ماه بود که در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک دستفروش توسط تعدادی از مأموران سد معبر شهرداری در شهر ری، غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهر ری از صدور دستور قضائی به منظور شناسایی و برخورد با عوامل ضرب و شتم این دستفروش خبر داد.