بازدید مدیران ارشد استان قزوین از مناطق عملیاتی شمال‌غرب

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس هدایت‌اله جمالی پور استاندار قزوین به همراه جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور با مرزبانان این منطقه دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دار سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، لطف‌اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک، […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس هدایت‌اله جمالی پور استاندار قزوین به همراه جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور با مرزبانان این منطقه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دار سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، لطف‌اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان و روح‌الله عباسپورنماینده مردم بویین‌زهرا و آوج نیز حضور داشتند.

بازدید از مقر تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین مستقر در کوره شیء را سردشت و نیز پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی مستقر درارتفاعات کورتلار، جاسوسان و تخت سنگی از عمده ترین برنامه‌های مدیران ارشد استان در این سفر دو روزه بود.

همچنین مدیران ارشد استان از نزدیک با نیروهای مستقر در این یگان‌ها دیدار و گفت‌وگو کرده و از زحمات آنها در حفظ امنیت کشور تقدیر کردند.