بازیکن سابق یوونتوس به الهلال پیوست

ژوزه مورایس سرمربی الهلال پس از آغاز به کار در این باشگاه، کادرفنی و دستیاران خود را نیز به باشگاه معرفی کرد.

به گزارش سردبیر پرس :پس از انتخاب ژوزه مورایس به عنوان سرمربی جدید الهلال و حضور او در عربستان، این مربی پرتغالی کادرفنی خود را نیز مشخص کرد که بدین ترتیب، دیماس مانوئل مارکز پرتغالی به عنوان دستیار اول مورایس انتخاب شد. دیماس که در فصل ۱۹۹۶-۹۷ از بنفیکا جدا شد و به یوونتوس پیوست، در دو فصلی که لباس بیانکونری را بر تن داشت، ۵۷ بار برای این تیم به میدان رفت.

دیماس که در دوران بازیگری اش سابقه حضور در تیم های فنرباغچه، اسپورتینگ لیسبون و مارسی و بیش از ۵۰ بازی ملی برای پرتغال را نیز در کارنامه دارد، سابقه حضور در تیم بارنزلی انگلیس و کارپتی اوکراین را به عنوان دستیار در کارنامه دارد و در سال ۲۰۱۹ به همراه ژوزه مورایس در چونبوک موتورز مشغول فعالیت بود.

دستیار دوم مورایس نیز عبداللطیف الحسینی است که ۱۴ سال پیش با مورایس و در تیم الحزم عربستانی همکاری کرده و پیش از این نیز سابقه حضور در الهلال را دارد. پائولو جورجی نیز به عنوان مربی دروازه بان ها الهلال انتخاب شد. او سابقه کار به عنوان مربی گلرهای بوردو فرانسه و همچنین تیم ملی لهستان را در کارنامه دارد.

ژوائو پدرو گریلو نیز به عنوان مربی بدنساز و ژوائو فیلیپه در کنار طارق نهور آنالیزورهای الهلال هستند که قرار است به ژوزه مواریس در هدایت الهلال کمک کنند. استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف این تیم عربستانی برود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی