بازی تراکتور و پرسپولیس نیمه تمام ماند/ در انتظار رای انضباطی

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس که در نیمه اول با تساوی به پایان رسیده بود، در نیمه دوم با سنگ پرانی تماشاگران متوقف شد. فضای ملتهب روی سکوها از زمانی آغاز شد که یحیی گل محمدی سرمربی محروم پرسپولیس قصد داشت برای نشستن در جایگاه ویژه از کنار […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس که در نیمه اول با تساوی به پایان رسیده بود، در نیمه دوم با سنگ پرانی تماشاگران متوقف شد.

فضای ملتهب روی سکوها از زمانی آغاز شد که یحیی گل محمدی سرمربی محروم پرسپولیس قصد داشت برای نشستن در جایگاه ویژه از کنار تماشاگران تراکتور عبور کند که در تمام طول مسیر بارش بطری و آب و اشیا روی سر او ادامه داشت و با حمایت چند نفر وارد جایگاه شد. 

در نیمه اول تماشاگران تراکتور به هنگام زدن ضربات کرنر توسط بازیکنان پرسپولیس با سنگ پرانی اجازه این کار را به آنها نمی دادند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۰ زمانی که امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس قصد داشت ضربه کرنر را بزند حجم سنگ پرانی ها بیشتر شد تا او توپ را رها کند و به میانه زمین بیاید. 

با این حال برگشت عالیشاه به سمت نقطه کرنر و پرتاب سنگ های داخل زمین به سمت بیرون و حرکاتی که کاپیتان پرسپولیس انجام داد باعث شعله ور شدن اختلافات شد و ابتدا بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و در ادامه هم سنگ پرانی ها به اوج رسید تا داور بازی را متوقف کند. 

حتی دخالت کاپیتان و سرمربی تراکتور هم نتوانست هواداران تبریزی را آرام کند.

بعد از گذشت ۱۲ دقیقه بازی مجددا آغاز شد و حامد پاکدل از پرسپولیس و محمد مسلمی پور از تراکتور با تصمیم داور و به خاطر درگیری از زمین اخراج شدند. 

با این که بازی برای دقایقی پیگیری شد اما در دقیقه ۷۲ زمانی که یک کرنر دیگر برای پرسپولیس به دست آمد تماشاگران نقطه کرنر را سنگ باران کردن تا مهدوی داور مسابقه به سمت این نقطه برود و با برداشتن توپ به همراه کمک هایش زمین را ترک کند. 

بعد از تصمیم داور مبنی بر ترک زمین، بازیکنان دو تیم هم زمین را ترک کردند.

با وجود گذشت دقایق زیادی از رفتن داور به رختکن و در حالی که تماشاگران و علاقمندان به فوتبال انتظار بازگشت دو تیم را داشتند، یحیی گل محمدی هم با اسکورت پلیس و برخی بازیکنان تراکتور و به سختی مسیر تونل را طی کرد و به رختکن رفت تا پرونده این بازی بسته شود و در انتظار رای کمیته انضباطی باشد.