بازی سنگینی داشتیم/ تیم عراقی فقط وقت تلف می کرد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا اخباری شامگاه امروز سه شنبه در نشست خبری بعداز دیدار دو تیم تراکتور با نیروی هوایی عراق که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، افزود: نیروی هوایی سعی کرد بازی را کنترل کند و با وقت تلف کردن جریان بازی را از ما بگیرد و به هدفش […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا اخباری شامگاه امروز سه شنبه در نشست خبری بعداز دیدار دو تیم تراکتور با نیروی هوایی عراق که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، افزود: نیروی هوایی سعی کرد بازی را کنترل کند و با وقت تلف کردن جریان بازی را از ما بگیرد و به هدفش رسید.
وی سپس با بیان اینکه از الان دیگر به فکر بازی بعدی هستیم و باید پیروز شویم، افزود: امشب هم بازی سنگینی بود و از قبل انتظار آن را داشتیم و کادرفنی با توجه به آنالیزهایی که داشت، گفته بودند بازی ما فیزیکی است.
اخباری گفت: تلاش می‌کنیم در بازی بعدی زودتر به گل برسیم تا جلوی وقت‌کشی حریف هم گرفته شود.
دیدارهای هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز سه شنبه با دیدار تیم‌های تراکتور ایران و نیروی هوای عراقی از گروه دوم پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
شاگردان رسول خطیبی در دو دیدار قبلی خود برابر پاختاکور ازبکستان و شارجه امارات که میزبان این دوره از مسابقات است به تساوی رسیده بودند تا با ۳ امتیاز به فکر دیدارهای برگشت باشند.
محمدرضا اخباری امروز به عنوان بهترین بازیکن مسابقه تراکتور تبریز و نیروی هوایی عراق انتخاب شد.
در حال حاضر تراکتور با ۳ امتیاز در رده دوم گروه دوم قرار دارد و نیروی هوایی عراق با دو امتیاز در قعرجدول است.

منبع : مهر نیوز