باشگاه استقلال منتظر فهرست مازاد و جدید/ فهرست ساپینتو آماده است؟

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تیم فوتبال استقلال تهران در دور رفت لیگ برتر نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند و با شکست در دیدار آخر نیم فصل در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. همین عملکرد که با انتقاد پیشکسوتان از کمبود بازیکن در استقلال همراه بود، باعث شد کادر فنی این تیم […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تیم فوتبال استقلال تهران در دور رفت لیگ برتر نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند و با شکست در دیدار آخر نیم فصل در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.
همین عملکرد که با انتقاد پیشکسوتان از کمبود بازیکن در استقلال همراه بود، باعث شد کادر فنی این تیم به فکر تقویت تیم خود برای نیم فصل دوم باشد.
باشگاه استقلال برای تامین خواسته های ریکاردو ساپینتو منتظر فهرست مد نظر این سرمربی پرتغالی است تا بازیکنان مورد نظر او را جذب کند. به همین خاطر قرار است بعد از دیدار با سپاهان نشست مشترکی بین ساپینتو و علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه برگزار و وضعیت نقل و انتقالات آبی پوشان در نیم فصل تعیین تکلیف شود.
ساپینتو که در بستن استقلال در ابتدای فصل نقشی نداشت قصد دارد بازیکنان مد نظرش برای اضافه شدن و بازیکنانی که دیگر نیازی به آنها ندارد را در این جلسه به مدیرعامل باشگاه ارائه کند.
علی فتح الله زاده پیش از این وعده داده بود هر بازیکنی که ساپینتو بخواهد را جذب خواهد کرد.