بالسینی: با مدال بازیهای آسیایی جواب حمایتها را می‌دهم/ از حرفهایم بد برداشت شد

شناگر المپیکی ایران بابت اظهارات اخیر خود عذرخواهی کرد. به گزارش سردبیر پرس،  متین بالسینی تنها نماینده شنای ایران در المپیک توکیو در ماده ۲۰۰ متر پروانه با رکورد ۱:۵۹:۹۷ به کار خود پایان داد. او در نهایت در رده ۳۳ قرار گرفت و به نیمه نهایی نرسید اما توانست رکورد ملی خود را در […]

شناگر المپیکی ایران بابت اظهارات اخیر خود عذرخواهی کرد.
به گزارش سردبیر پرس،  متین بالسینی تنها نماینده شنای ایران در المپیک توکیو در ماده ۲۰۰ متر پروانه با رکورد ۱:۵۹:۹۷ به کار خود پایان داد. او در نهایت در رده ۳۳ قرار گرفت و به نیمه نهایی نرسید اما توانست رکورد ملی خود را در توکیو بهبود بخشد. اما اظهارات بالسینی پس از مسابقه اش حاشیه هایی را بوجود آورد.

متین بالسینی در مورد مصاحبه‌ای که چند روز پیش انجام داد و از امکانات ضعیف خود انتقاد کرده بود، گفت: حرف‌هایی در چند روز گذشته از من پخش شد و حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. برخی حرفهایم بخاطر فشار مسابقه بود که شاید بد عنوان کردم و یا برداشت درستی از آن صورت نگرفته است.

او افزود: از کمیته ملی المپیک،  فدراسیون شنا و تمام کسانی که کمکم کردند تشکر می‌کنم. به خاطر به وجود آمدن این حواشی معذرت می‌خواهم و امیدوارم که دیگر این حواشی اتفاق نیفتد. کارمان را با قدرت ادامه می‌دهیم تا در بازی‌های آسیایی سال آینده اولین مدال شنا را بگیریم.

باسینی ادامه داد: قول می‌دهم که این اتفاق می‌افتد و در بازی‌های آسیایی سال آینده مدال می‌گیریم. باز هم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم و جواب زحمات کسانی که دوستشان داریم و حمایتمان می کنند چه کمیته ملی المپیک و چه فدراسیون شنا و وزارت ورزش را بدهیم. بازهم از همه تشکر می‌کنم و برای کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام