باند سارقان خودرو در تیران منهدم شد

سرهنگ یوسف بهرام پور در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: مأموران گشت کلانتری ۱۱ شهر تیران با همکاری مأموران گشت رضویون بسیج حین گشت زنی درمحور تیران به داران به ۲ دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و آنها را متوقف کردند. وی افزود: در بررسی‌ها و استعلام‌های انجام شده مشخص شد ۲ نفر […]

سرهنگ یوسف بهرام پور در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: مأموران گشت کلانتری ۱۱ شهر تیران با همکاری مأموران گشت رضویون بسیج حین گشت زنی درمحور تیران به داران به ۲ دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: در بررسی‌ها و استعلام‌های انجام شده مشخص شد ۲ نفر راننده و یک نفر از سرنشینان خودرو که خانم بود همه از سارقان سابقه دار و هر دو خودرو نیز از شهرهای نجف آباد و فولادشهر سرقت شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون با اشاره به دستگیری این باند سه نفره، گفت: یکی ازخوروها کمتر از یک ساعت قبل در شهر نجف آباد به سرقت رفته بود که مالک خودرو پس ازحضور در یگان انتظامی از تلاش‌ها وسرعت عمل پلیس در دستگیری سارق وبازگرداندن خودرو خود که تنها سرمایه زندگیش بود، قدردانی کرد.
سرهنگ بهرام پور با بیان اینکه در بازرسی ازخودروهای مسروقه تعدادی سلاح سرد و یک دستگاه موتورجوش مسروقه نیزکشف شد، گفت: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این متهمان قصد انجام سرقت‌های دیگری را به وسیله خودروهای مسروقه داشتند که با هوشیاری وسرعت عمل مأموران گشت پلیس در عملی کردن نقشه خود ناکام ماندند. در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع : خبرگزاری مهر