بانوی نخبه حوزه نانو مهمان ویژه برنامه «ما ایرانی‌ها» شد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، بی‌بی فاطمه حقیرالسادات بانوی نابغه و نخبه علمی نانو بی و تکنولوژی پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ مهمان برنامه ما ایرانی‌ها شبکه پنج سیما می‌شود تا از نقش و فعالیت‌هایش در حوزه نانو بی و تکنولوژی و نانو داروها برای مردم بگوید. وی با […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، بی‌بی فاطمه حقیرالسادات بانوی نابغه و نخبه علمی نانو بی و تکنولوژی پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ مهمان برنامه ما ایرانی‌ها شبکه پنج سیما می‌شود تا از نقش و فعالیت‌هایش در حوزه نانو بی و تکنولوژی و نانو داروها برای مردم بگوید.

وی با حضور در برنامه ما ایرانی‌ها به بیان خاطرات خود از روزهای تحصیل و تلاش شبانه روزی برای به دست آوردن جایگاه علمی در طراز بین‌المللی خواهد گفت. این بانوی نخبه همچنین چالش‌های پیش روی خود را در مسیر رسیدن به اهدافش در کشورهای هلند و ایران تبیین خواهد کرد.

حقیر السادات مدرک دکترای تخصصی نانوپزشکی را از هلند گرفته است، ضمن بیان جایگاه خاص ایران در دانش نانو بیوتکنولوژی در جهان از دارویی فوق تخصصی نام می‌برد که در اروپا آن‌را با نام “بی بی زوم” می‌شناسند.

«ما ایرانی‌ها» روزهای پنج شنبه با اجرای محمود رضا قدیریان هر هفته رأس ساعت ۲۲ و تکرار آن روزهای جمعه رأس ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما میهمان خانه‌های مردم ایران خواهد بود.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی است که به تهیه کنندگی قاسم اورنگی و با سردبیری ایمان علی محمدی روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.
منبع : مهر نیوز