«بایدن» به ابراز نگرانی از حملات صهیونیست‌ها به غزه بسنده کرد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از خبرگزاری رویترز، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز شنبه در بیانیه ای از رایزنی تلفنی بنیامین نتانیاهو و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر داد. بر اساس اعلام این خبرگزاری، رئیس جمهور آمریکا در این گفتگوی تلفنی به ابراز نگرانی از حملات اشغالگران به غزه بسنده کرد. نخست‌وزیر رژیم […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از خبرگزاری رویترز، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز شنبه در بیانیه ای از رایزنی تلفنی بنیامین نتانیاهو و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر داد.
بر اساس اعلام این خبرگزاری، رئیس جمهور آمریکا در این گفتگوی تلفنی به ابراز نگرانی از حملات اشغالگران به غزه بسنده کرد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم با طرح ادعایی مضحک مدعی شد که این رژیم تلاش خود را برای محافظت از شهروندان به کار خواهد بست!
بیش از یک هفته از آغاز دور جدید تحولات در کرانه باختری و نوارغزه می‌گذرد و آنچه که در ابتدا ایستادگی فلسطینی‌های ساکن قدس در برابر تجاوز اشغالگران در محله «شیخ جراح» بود؛ اکنون نه تنها به دیگر شهرهای مستقر در اراضی اشغالی نظیر «لاد»، «عکا» و «حیفا» نیز کشیده شده؛ بلکه شاهد آن هستیم که در گوشه و کنار جهان، به ویژه قاره سبز نیز افکار عمومی از جنایات صهیونیست‌ها به تنگ آمده و خشم گروه‌های مختلف مردمی فوران کرده است.