برای بیان دستاوردهای انقلاب از فضای مجازی باید بهره برد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام رضا نوری صبح سه شنبه در دیدار اعضای ستاد دهه فجر خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان با همراهی مردم دهه فجر را با شور و حرارت برگزار کنند. امام جمعه بجنورد ادامه داد: هر دستگاه و اداره به صورت اختصاصی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام رضا نوری صبح سه شنبه در دیدار اعضای ستاد دهه فجر خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان با همراهی مردم دهه فجر را با شور و حرارت برگزار کنند.
امام جمعه بجنورد ادامه داد: هر دستگاه و اداره به صورت اختصاصی جلسات بصیرتی و تبیینی برگزار کرده و مسئولان مختلف دستاوردهای مختلف نظام در حوزه‌های گوناگون را بازگو کنند.
وی افزود: دشمن تلاش دارد با سیاه نمایی، دستاوردهای مختلف نظام را زیر سوال ببرد و آن‌ها را بی ارزش جلوه دهد اما این مسئله باید با تبیین و بیان دستاوردها خنثی شود.
حجت الاسلام نوری بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تشکیل جبهه مقاومت و کسب پیروزی‌های مکرر علیه نظام سلطه است و انقلاب اسلامی راه نجات را به امت نشان داد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در ایام دهه فجر باید مشکلات مردم را بیش از پیش رفع کرد، گفت: مسئولان این ایام را به صورت روزمرگی طی نکنند.
وی افزود: جلسات هم‌فکری هم در ادارات با معاونت‌ها و متخصصان امر برگزار و نقص‌ها و امور قانونی به خوبی بیان شود، ضمن اینکه تبلیغات پیرامونی ادارات باید با نصب پرچم و بنز با محتواهای راهبردی و انقلاب تزئین شود.
حجت الاسلام نوری در انتها گفت: برای بیان دستاوردهای انقلاب باید از فضای مجازی به بهترین نحو بهره برد اما باید توجه داشت بیان دستاوردها همراه با نکات علمی و به صورت دقیق باشد.

منبع : خبرگزاری مهر