برخورد پلیس با متخلفان حادثه ساز در جاده ها اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سعید هژبری صبح روز سه‌شنبه در پنجمین نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی بر انتشار برخورد پلیس با متخلفین حادثه ساز در جاده‌ها تأکید کرد و گفت: نظارت بر خودروهای همیار پلیس که از طریق دستگاه‌های اجرایی به منظور کمک به پلیس راه در ایام نوروز تحویل شده‌اند، تداوم می‌یابد. وی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سعید هژبری صبح روز سه‌شنبه در پنجمین نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی بر انتشار برخورد پلیس با متخلفین حادثه ساز در جاده‌ها تأکید کرد و گفت: نظارت بر خودروهای همیار پلیس که از طریق دستگاه‌های اجرایی به منظور کمک به پلیس راه در ایام نوروز تحویل شده‌اند، تداوم می‌یابد.
وی با تشکر از اقدامات پلیس راه و همکاری دستگاه‌های مرتبط در ستاد خدمات سفر افزود: روز گذشته در بازدیدهایی که همکاران ما از محورهای مواصلاتی و پرتردد استان داشتند گزارش‌های خوبی از حضور پلیس راه در جاده‌ها و ایستگاههای جاده‌ای با حضور دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان داده شد که جای تقدیر و تشکر دارد، این اقدامات تداوم داشته باشد تا بتوانیم روزهای پایانی تعطیلات را بدون حادثه طی کنیم.
رئیس ستاد سفرهای نوروزی استان بر هماهنگی و همراهی عوامل و فعالیت پیوسته و منظم تأکید کرد و بیان داشت: فعالیت برنامه ریزی شده و منظم می‌تواند نظارت‌ها را نیز هدفمند نموده و در راستای کاهش حوادث جاده‌ای نتیجه بخش باشد.
وی با تشکر از پلیس راهور که به کمک پلیس راه در جاده‌ها آمده بود تصریح کرد: حرکت عظیمی برای کنترل تصادفات در کشور و استان ایجاد شده است و در این جهاد همه‌ی ما باید به کمک پلیس بیایم و همه ی ما افتخار داریم که در کنار پلیس محترم هستیم.
هژبری با بیان اینکه برخی افراد با رفتارهای خطرساز امنیت و جان دیگر مردم را به خطر می‌اندازند، بیان کرد: در این روزهای پایانی نوروز باید امنیت و آرامش را به سطح جاده‌ها برگردانیم.

منبع : مهر