برخی دستگاه‌های اجرایی لرستان از برنامه وصول درآمدها عقب هستند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فرهاد زیویار امروز سه شنبه در حاشیه ارگروه گزارش عملکرد درآمدهای وصولی لرستان، اظهار داشت: درآمدهای حاصله از محل منابع استانی که حوزه‌های مختلفی را شامل می‌شود نقش مهمی را در بحث تأمین منابع مورد نیاز استان ایفا می‌کند. وی، ادامه داد: حوزه‌های درآمدی منابع استانی بخش‌های مالیاتی، درآمدهای حاصل […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فرهاد زیویار امروز سه شنبه در حاشیه ارگروه گزارش عملکرد درآمدهای وصولی لرستان، اظهار داشت: درآمدهای حاصله از محل منابع استانی که حوزه‌های مختلفی را شامل می‌شود نقش مهمی را در بحث تأمین منابع مورد نیاز استان ایفا می‌کند.
وی، ادامه داد: حوزه‌های درآمدی منابع استانی بخش‌های مالیاتی، درآمدهای حاصل از مالکیت، خدمات و فروش کالا، جرایم و خسارات، متفرقه و واگذاری دارایی‌ها را شامل می‌شود که در این جلسه گزارش کاملی در این رابطه از ابتدای سال تا پایان آذر ماه ۱۴۰۱ ارائه شد.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه درآمدهای مالیاتی عمده درآمد حاصله را از این بخش‌ها به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: با توجه به گزارش ارائه شده از درآمدهای وصول شده، استان در وضعیت مناسبی نسبت به تعهدات خود قرار دارد و بر همین اساس اخذ این درآمدها نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد رشد داشته است.
زیویار، افزود: بررسی وصول درآمدها از محل فروش اموال مازاد در اختیار دستگاه‌های اجرایی نیز از دیگر محورهای این جلسه بود که درآمد حاصل از این بخش نقش مهمی در پیشبرد پروژه‌های عمرانی خواهد داشت که موضوع با لزوم تسریع در اجرای اقدامات مورد پیگیری قرار گرفت.
وی، عنوان کرد: بخشی از دستگاه‌های اجرایی در بحث وصول درآمدها نسبت به برنامه از پیش تعیین شده عقب هستند که در جلسه امروز این موضوع نیز مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد دستگاه‌های مذکور نیز در فرصت باقیمانده تا پایان سال، کسری موجود را جبران کنند.
استاندار لرستان، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت قابل قبول اجرای اقدامات در زمینه وصول درآمدها از محل منابع استانی انتظار می‌رود تا پایان سال تمامی تعهدات استان در این رابطه عملیاتی شود.

منبع : مهر نیوز