بررسی وضعیت ۴ طرح گردشگری لرستان

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سیدامین قاسمی روز دوشنبه به رسانه‌ها گفت: طی سفری از زیرساخت‌های گردشگری شهرستان‌های سلسله و دلفان مورد بررسی قرار گرفت. وی اظهار کرد: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و بررسی روند پیشرفت این پروژه‌ها، ۴ طرح گردشگری در حال ساخت در شهرستان‌های سلسله و دلفان بازدید شد. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سیدامین قاسمی روز دوشنبه به رسانه‌ها گفت: طی سفری از زیرساخت‌های گردشگری شهرستان‌های سلسله و دلفان مورد بررسی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و بررسی روند پیشرفت این پروژه‌ها، ۴ طرح گردشگری در حال ساخت در شهرستان‌های سلسله و دلفان بازدید شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان عنوان کرد: در این بازدید معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری و کارشناسان سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مذکور قرار گرفت.
قاسمی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل اقامتگاه بوم‌گردی، واحد اقامتی پذیرایی واقع در مجتمع‌های بین راهی و سفره‌خانه سنتی بودند.

منبع : مهر نیوز