برقراری بیش از ۷۷ هزار تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ لرستان

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دی ماه سال جاری ۷۷ هزار و ۳۹۱ خبر ورودی سامانه ۱۱۰ بوده که ۲۷ هزار و ۹۴۹ از آنها عملیاتی و ۴۹ هزار ۴۴۲ درخواست راهنمایی و اطلاعات از پلیس و غیر قابل رسیدگی و عملیاتی نبوده است. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دی ماه سال جاری ۷۷ هزار و ۳۹۱ خبر ورودی سامانه ۱۱۰ بوده که ۲۷ هزار و ۹۴۹ از آنها عملیاتی و ۴۹ هزار ۴۴۲ درخواست راهنمایی و اطلاعات از پلیس و غیر قابل رسیدگی و عملیاتی نبوده است.
وی افزود: از مجموع تعداد کل تماس‌های عملیاتی تعداد ۲۳ هزار و ۱۰۸ فقره تماس فوریتی بوده است و چهار هزار ۷۳۶ فقره تماس غیر فوریتی بوده است.
فرمانده انتظامی لرستان، گفت: در این مدت تعداد ۱۰۵ فقره تماس به صورت بررسی اطلاعاتی بوده است، میانگین تماس ۲۴ ساعته با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ حدود دو هزار و ۶۰۰ تماس در روز است.
سردار الهی با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ لرستان از مراکز برتر در سطح استان‌های کشور است بیان داشت این روند مثبت در ماه‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پل ارتباطی پلیس و مردم است، بیان داشت: مدارا با مردم و گشاده رویی در پاسخ به تماس گیرنده، موجب عزت و افتخار پلیس در جامعه می‌شود.
فرمانده انتظامی لرستان تأکید کرد: پاسخگویی مناسب به تماس‌های ۱۱۰ موجب ارتقا اعتماد مردم به پلیس می‌شود و از این رو کاربران باید ضمن رعایت اصول کاری، مخاطب خود را به طور کامل راهنمایی کنند.
سردار الهی عنوان کرد: برای ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمات توسط مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، باید به روزآمدی و کارآمدی تجهیزات و نیروی انسانی شاغل در این مرکز توجه بیشتری کرد و برای دستیابی به این هدف استفاده از فناوری‌های روز و آموزش نیروی انسانی ضروری است.

منبع : مهر نیوز