برنامه‌های نفوذی‌ها افشا شود/ لزوم برخورد ‏‬با سرکردگان اغتشاشات

‌ناصر ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، در رابطه با اقدامات دستگاه‌های امنیتی جهت مقابله با اغتشاشات اخیر، گفت: سرویس‌های بیگانه با دخالت خود هرگونه اعتراض مسالمت‌آمیز در کشور را به موضوع امنیتی بزرگ تبدیل می‌کنند، وقتی به مجموعه عملیات‌های چند سال گذشته که سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی داخل ایران انجام […]

‌ناصر ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، در رابطه با اقدامات دستگاه‌های امنیتی جهت مقابله با اغتشاشات اخیر، گفت: سرویس‌های بیگانه با دخالت خود هرگونه اعتراض مسالمت‌آمیز در کشور را به موضوع امنیتی بزرگ تبدیل می‌کنند، وقتی به مجموعه عملیات‌های چند سال گذشته که سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی داخل ایران انجام داده‌اند نگاه می‌کنیم، شاهد عملیات‌های پیچیده و دقیقی هستیم که نشان می‌دهد نفوذ دشمن در دستگاه‌های مختلف داخل کشور گسترش داشته است و همین نفوذ بر مسائل مختلف از جمله مسائل اجتماعی نیز اثر گذاشته است.
وی افزود: نحوه ترور شهید فخری‌زاده یکی از مواردی است که عمق نفوذ صهیونیسم و بیگانگان را در کشور نشان می‌دهد. بنابراین هیچ جای تعجب نیست که وزارت اطلاعات تعداد زیادی از عوامل سرویس‌های بیگانه، صهیونیستی، اروپایی و آمریکایی را در این ناامنی‌ها دستگیر کند.
تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه عوامل بیگانه در کشور اعتراضات را به سمت اغتشاشات می‌برند و آن را مدیریت می‌کنند، اظهار کرد: دشمن برای آسیب زدن به نظام همه تلاش خود را به کار می‌گیرد و با همه قوا به میدان می‌آید.
ایمانی با یادآوری این نکته که قدرت دستگاه‌های امنیتی کشورمان در حال حاضر یکی از قوی‌ترین‌ها در منطقه است، تاکید کرد: دستگاه‌های امنیتی باید آنقدر توانایی خود را افزایش دهند که پیش از آغاز یا دست کم شدت گرفتن اغتشاشات به اوضاع ورود کنند و با برخورد مناسب با سرکردگان و رهبران اغتشاشات از شدت آسیب‌ها بکاهند.
وی افزود: مرحله بعد از این افشای حقایق برای مردم است، دستگاه‌های امنیتی باید با بیان حقایق به مردم نشان دهند که رهبران اغتشاشات چگونه حوادث تلخ این مدت اخیر را سبب شدند و چگونه ناامنی‌ها را رقم زدند.
تحلیل‌گر مسائل سیاسی تاکید کرد: باید دستورها، طرح‌ها، برنامه‌ها و سیاست‌های عوامل نفوذی و بیگانگانی که دستگیر شده اند افشا شود تا آگاهی عمومی افزایش یابد و مردم بدانند که در حقیقت ماجرا چه اتفاقاتی رخ داده است.
وی گفت: البته نمی‌توانیم همه جوانان یا افرادی که در این مدت در خیابان‌ها حضور داشتند را عوامل بیگانه بدانیم؛ اصلاً این‌طور نیست. بلکه نکته آن است که مردم بدانند دشمنان می‌تواند تظاهرات و اعتراضات عادی مردم را به آشوب و ناامنی بکشانند چرا که شدیداً مورد حمایت و پشتیبانی سرویس‌های خارج از کشور قرار دارند.
منبع : مهر نیوز