برنامه های دهه فجر آستارا با رژه خودرویی و سوت کشتی‌ها آغاز شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، صبح سه شنبه مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان آستارا به همراه فرماندهان انتظامی و نظامی با حضور در مزار شهدای این شهرستان و نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و به مقام شامخ صاحبان اصلی انقلاب […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، صبح سه شنبه مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان آستارا به همراه فرماندهان انتظامی و نظامی با حضور در مزار شهدای این شهرستان و نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و به مقام شامخ صاحبان اصلی انقلاب ادای احترام کردند.
پس از مراسم گلباران مزار شهدا، با برگزاری رژه خودروهای نظامی، انتظامی و تاکسی‌های شهری، ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان مرزنشین آغاز شد.

بیش از ۱۰۰ خودروی حاضر در رژه خودرویی مسیرهای سپاه، میدان شهدای گمنام، خیابان فارابی، خیابان معلم، خیابان امام خمینی (ره) تا میدان نماز شهرستان را با استقبال مردم طی کردند.
دیگر برنامه ۱۲ بهمن در آستارا به صدا درآمدن بوق کشتی‌های نظامی و غیرنظامی در مجتمع بندری آستارا بود که سرنشینان کشتی‌ها نظامی و تجاری در بندر آستارا با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب را گرامی داشتند.

منبع : خبرگزاری مهر