برپایی نمایشگاه خوشنویسی «معلی ۳۳» برگرفته از آیه تطهیر

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷، فرهنگسرای اندیشه با برگزاری نمایشگاه خوشنویسی «معلی ۳۳» از شهروندان دعوت می‌کند به تماشای آثاری که در تکریم اهل بیت نگاشته شده‌اند، بنشینند. عنوان این نمایشگاه خوشنویسی برگرفته از آیه ۳۳ از سوره سی و سوم قرآن کریم (سوره احزاب) است […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷، فرهنگسرای اندیشه با برگزاری نمایشگاه خوشنویسی «معلی ۳۳» از شهروندان دعوت می‌کند به تماشای آثاری که در تکریم اهل بیت نگاشته شده‌اند، بنشینند.
عنوان این نمایشگاه خوشنویسی برگرفته از آیه ۳۳ از سوره سی و سوم قرآن کریم (سوره احزاب) است که در روایات شیعیان به آیه تطهیر معروف است. این نمایشگاه به پاسداشت و تکریم مقام اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می‌پردازد.
در این نمایشگاه خوشنویسی آثار هنرمندانی از سراسر کشور زیر نظر اساتیدی همچون باهره پاکدامن، محمدمهدی بحرینی و محسن ابراهیمی تذهیب شده و در اندازه‌های مختلف در معرض دید هنردوستان و عموم مردم قرار گرفته است.
نمایشگاه «معلی ۳۳» از اول آذرماه در فرهنگسرای اندیشه آغاز شده و تا یازدهم آذر پذیرای علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی است. شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۹ در گالری فرهنگسرای اندیشه حضور پیدا کنند.

منبع : مهر نیوز