برپایی نمایشگاه ضیافت در نظرآباد تا پایان ماه رمضان

به گزارش سردبیر پرس، مهدی کاظمی اظهار کرد: نمایشگاه ضیافت روز پنج‌شنبه یکم اردیبهشت ماه با حضور امام‌جمعه، سرپرست فرمانداری، مدیرکل زنان و خانواده استانداری، بخش‌داران، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد و دیگر مسئولان افتتاح شد. وی هدف از برپایی این نمایشگاه را حمایت از مشاغل خانگی، […]

به گزارش سردبیر پرس، مهدی کاظمی اظهار کرد: نمایشگاه ضیافت روز پنج‌شنبه یکم اردیبهشت ماه با حضور امام‌جمعه، سرپرست فرمانداری، مدیرکل زنان و خانواده استانداری، بخش‌داران، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد و دیگر مسئولان افتتاح شد.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه را حمایت از مشاغل خانگی، زنان سرپرست خانواده و شرکت‌های خرد و کوچک ایجاد شده عنوان کرد و افزود: «در این نمایشگاه صنایع غذایی، صنایع‌دستی و سنتی، پوشاک و منسوجات و دیگر محصولات تولیدی بانوان در قالب ۲۰ غرفه به نمایش و فروش گذاشته شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان نظرآباد اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت دو هفته تا پایان ماه مبارک رمضان در محل بوستان شهر نظرآباد برگزار است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع : خبرگزاری مهر